Chiudi annunziu

Accademici di l'Università Americana di Colorado à Boulder (CU Boulder) anu sviluppatu un novu dispositivu wearable. Hè unicu in quantu hè capaci di trasfurmà u corpu umanu in una bateria biologica, postu chì hè alimentatu da l'utilizatori stessu.

Cum'è u situ web SciTechDaily scrive, u dispusitivu hè una "cosa" wearable costuali chì pò esse allargata. Questu significa chì ponu esse purtati cum'è un anellu, bracciale è altri accessori chì toccanu a pelle. U dispusitivu usa u calore naturali di l'usu. In altre parolle, usa generatori termoelettrichi per cunvertisce u calore di u corpu internu in electricità.

U dispusitivu pò ancu generà circa 1 volt d'energia per ogni centimetru quadru di pelle. Hè menu tensione per zona di quella chì e batterie attuali furniscenu, ma serà sempre abbastanza per alimentà prudutti cum'è bande di fitness è orologi intelligenti.

Ùn hè micca tuttu - l'"artigianu" pò ancu riparà sè stessu s'ellu si rompe è hè cumplettamente riciclabile. Questu face una alternativa più pulita à l'elettronica mainstream. "Ogni volta chì aduprate una batteria, l'avete esaurita è eventualmente avete da rimpiazzà. A cosa bella di u nostru dispositivu termoelettricu hè chì pudete portà è vi dà un fornimentu constantu di energia ", hà dettu u prufessore assuciatu Jianliang Xiao di u Dipartimentu di Ingegneria Meccanica di CU Boulder è unu di i principali autori di u documentu scientificu nantu à stu dispusitivu unicu. .

Sicondu Jianling, u dispusitivu puderia esse in u mercatu in 5-10 anni, s'ellu è i so culleghi risolve alcuni di i prublemi ligati à u so disignu. Una rivoluzione in u putere hè ghjunta "wearabili'?

U più lettu d'oghje

.