Chiudi annunziu

L'affari di memoria di Samsung puderia prestu prestu un impulsu bruscu in a vendita, grazia à a cunsola Playstation 5. Hè stata liberata in u mondu l'annu passatu cù qualchi funziunalità mancanti, è Sony hà cunfirmatu à u so lanciu chì farà u slot M.2 per l'espansione di almacenamiento. dispunibule cù una futura aghjurnazione di firmware. Sicondu Bloomberg, ghjunghjerà in l'estiu. In u risultatu, parechji prupietari di PS5 pensanu avà à ottene una unità SSD da u giant tecnologicu sudcoreanu.

U PS5 vene cun un SSD integratu di 825GB, chì pò parenu assai à u primu sguardu, ma per parechji utilizatori chì volenu ghjucà più di uni pochi di tituli "tri stelle" esigenti, ùn hè micca abbastanza. I prublemi di u spaziu sò digià risolti da i fan di a famosa serie Call of Duty FPS (a nova installazione cù u subtitulu Black Ops Cold War occupa un 250 GB difficiuli di crede), cusì l'aghjurnamentu di firmware imminente face u slot M.2. dispunibule serà literalmente una salvezza per parechji ghjucatori.

Sony hà ancu da specificà quale SSD M.2 seranu cumpatibili cù u PS5. Dunque, i prupietari di cunsole ùn devenu micca cumprà una solu finu à chì a cumpagnia revela i dettagli.

Una soluzione potenziale ideale per l'utilizatori di PS5 puderia esse u famosu M.2 SSD 980 Pro di Samsung, chì hè più veloce di l'almacenamiento integratu di u PS5 è lanciatu uni pochi mesi fà in una versione 2TB d'alta capacità (ancora venduta cù 250 GB, 500 GB è 1 TB).

U più lettu d'oghje

.