Chiudi annunziu

Qualchi ghjorni fà noi anu scrittu chì u chipset "next-gen" di Samsung cù un chip gràficu AMD deve esse chjamatu Exynos 2200, è chì debutarà in u notebook ARM di u giant tecnologicu più tardi questu annu, secondu i media coreani. Avà una altra fuga hè entrata in l'aria, secondu chì u chipset esisterà ancu in una versione per smartphones. Si dice chì offre un 25% di putenza di trasfurmazione megliu è un rendimentu graficu massivamente più altu ch'è u chip flagship attuale di Samsung. Exynos 2100.

Sicondu un leaker chì porta u nome TheGalox in Twitter, a versione di laptop serà circa 20% più veloce cà a versione mobile. Si dice chì a versione mobile hè un quartu più veloce di l'Exynos 2100, è in l'area di gràfiche duverebbe superà ancu duie volte è mezu. Duverebbe ancu esse duie volte più putente in questa zona di u chip flagship attuale di Apple, l'A14 Bionic.

Chì a prestazione grafica di l'Exynos 2200 deve esse veramente assai alta, u benchmark di GFXBench duveria avè insinuatu in ghjennaghju, in quale, sicondu i media coreani, era più di 40% più veloce di l'A14 Bionic sopra citatu. A quistione, in ogni modu, hè cumu si farà contru à u successore di u chip flagship d'Apple (l'allegatu A15), chì si suppone chì alimenterà a generazione di iPhones di questu annu.

U leaker ùn dice micca quale smartphone alimentarà a versione mobile prima. Tuttavia, hè abbastanza pussibule di imaginà chì farà u so debut in i telefoni di a serie Galaxy S22 l'annu prossimu. O forse l'utilizarà questu annu Galaxy Nota 21? Chi pensi? Fateci sapè in i cumenti sottu à l'articulu.

U più lettu d'oghje

.