Chiudi annunziu

Ma quellu tempu vola. Sembra ieri chì u corridore senza fine Jetpack Joyride apparsu in i telefoni. Ma veramente ùn era micca ieri. Sicondu i sviluppatori di Halfbrick, sò passati deci anni ! In cunnessione cù l'anniversariu inturniatu, ci anu ancu fà sapè chì travaglianu diligentemente nantu à a seconda parte, chì vole portà a formula di u ghjocu uriginale digià pocu anticu in u presente. Jetpack Joyride 2 hè digià in accessu anticipatu in alcune regioni. Pudemu almenu guardà un grande trailer.

Duranti i deci anni di l'esistenza di a prima parte, i sviluppatori ùn sò micca stati inattivi è regularmente furnitu cù novu cuntenutu. L'aghjurnamenti di u ghjocu venenu quasi ogni mese. Malgradu tali sforzi, però, u ghjocu ùn pò esse nigatu a so data di liberazione deci anni fà. Per mantene a marca di successu pertinenti, i sviluppatori anu decisu di liberà una seconda parte, cum'è in u casu di a so altra marca popular Fruit Ninja.

Parechje cose cambianu in a seconda parte di Jetpack Joyride. U ghjocu serà divisu in livelli individuali, à a fine di quale i patroni difficiuli aspittàranu u ghjucatore. Un enfasi più grande nantu à l'implicazione di e lotte pò ancu esse vistu in i livelli stessi. Averete avà diverse armi à a vostra dispusizione. U caratteru principale spararà da elli automaticamente, ma anu sempre apertu a porta à novi opportunità interessanti. Inoltre, per via di i cumbattimenti di novu introduttu, a fragilità di u prutagunista sparisce. Avà hà una barra di salute, cusì ùn serà micca abbattutu da un solu colpu.

Se ùn vulete micca aspittà per a seconda parte è vulete ricurdà perchè u ghjocu era una sensazione cusì una decina d'anni fà, pudete scaricà lu completamente gratis à Google Play.

U più lettu d'oghje

.