Chiudi annunziu

U capu di a divisione di cunsumu di u giant tecnologicu cinese di Huawei, Richard Yu, si vantava chì a piattaforma di distribuzione di applicazioni mobili di a cumpagnia App Gallery avia più di mezzo miliardo di utilizatori attivi mensili à a fine di l'annu passatu. Si dice chì u numeru di sviluppatori registrati hà ancu vistu un grande aumentu - ci era 2,3 milioni l'annu passatu, o 77% più cà in 2019.

A distribuzione di l'app (o scaricamenti) hè ancu aumentata dramaticamente, in 83% à 384,4 miliardi, secondu Yu. I ghjochi anu cuntribuitu u più à questu (anu avutu un aumentu di 500%), è successi cum'è AFK Arena, Asphalt 9: Legends o Clash of Kings apparsu nantu à a piattaforma l'annu passatu.

L'applicazioni cunnisciute in u mondu cum'è HERE WeGo, Volt, LINE, Viber, Booking.com, Deezer o Qwant sò state ancu aghjunte à a piattaforma l'annu passatu.

Yu hà dettu ancu chì mentre à a fine di l'annu passatu ci era 25 paesi in u mondu chì avianu più di un milione d'utilizatori di l'App Gallery, l'annu passatu ci era digià 42. Un forte crescita hè dettu chì si vede in i mercati in Europa, Sudamerica, Africa. , a regione Asia-Pacificu è ancu in u Mediu Oriente.

Sicondu ellu, a visione di Huawei hè di fà l'App Gallery una piattaforma di distribuzione di app aperta è innovativa chì hè dispunibule per i cunsumatori in u mondu (attualmente dispunibule in più di 170 paesi).

U più lettu d'oghje

.