Chiudi annunziu

U primu rendering di u prossimu smartphone robustu di Samsung hà ghjuntu l'onda Galaxy Xcover 5. Hè pussibule cuncludi da ellu chì u telefunu ùn serà micca un successore direttu Galaxy Xcover Pro, cum'è certi anu speculatu finu à avà.

Pare da u rende chì Galaxy Xcover 5 serà modellatu dopu l'annu passatu Galaxy Xcover 4s cornici di visualizazione forti, à u cuntrariu (è l'Xcover FieldPro di l'annu passatu), però, ùn avarà micca buttuni di navigazione fisica. A stampa mostra ancu u pirtusu centrale per a camera frontale.

U telefunu conserva un buttone rossu à u latu chì deve funziunà cum'è un buttone PTT (push-to-talk) dedicatu, ma à u cuntrariu di l'Xcover FieldPro sopra citatu, l'Xcover Pro ùn pare micca avè un buttone d'emergenza supplementu chì pò esse programatu cù diversi funzioni.

Sicondu e filtrazioni precedenti, l'Xcover 5 uttene un display LCD 5,3-inch cù una risoluzione di 900 x 1600 pixel, un chipset Exynos 850, 4 GB di RAM, 64 GB di memoria interna espandibile, una camera 16 MP, una 5 MP. camera selfie, Android 11 cù una superstruttura One UI 3.0 è una batteria removable cù una capacità di 3000 mAh è supportu per a carica rapida cù una putenza di 15 W. Inoltre, deve avè un inseme di funzioni di sicurezza Knox, supportu a funziunalità mPOS chì permettenu di funziunà. cum'è un terminal di pagamentu, è risponde à i standard di resistenza IP68 è MIL-STD-810G.

Duverebbe esse dispunibule solu in neru, cum'è i mudelli precedenti di a serie, è prubabilmente serà lanciatu in a prima mità di l'annu.

U più lettu d'oghje

.