Chiudi annunziu

Cum'è sapete da a nostra notizia precedente, secondu i rapporti non ufficiali, Samsung travaglia nantu à una versione ligera di i so tablette di punta. Galaxy Tabulazione S7  cu nomu Galaxy Tab S7 Lite. Duverebbe avè un chip Snapdragon di rendiment mediu è un schermu LCD. Avà hà penetratu l'etere informace riguardu à e so varianti di culore.

Sicondu u situ web GalaxyClub citatu da u servore SamMobile sarà Galaxy A Tab S7 Lite hè dispunibule in quattru culori - neru, verde, rosa è argentu. Duverebbe ancu vene in varianti Wi-Fi, LTE è 5G è esse dispunibule in dimensioni 11 è 12,4 inch.

"Darretu à e scene" informace anu ancu rivelatu prima chì u dispusitivu avarà un display LCD cù una risuluzione di 1600 x 2560 px è serà alimentatu da un chipset Snapdragon 750G (a versione 5G di u smartphone previstu l'avete ancu aduprà. Galaxy A52), chì aghjunghjenu 4 GB di quantità operativa è ancu scunnisciuta di memoria interna (apparentemente, duie varianti di memoria seranu dispunibili in ogni modu). Software-sàviu deve esse custruitu nantu Androidcù 11 è l'interfaccia d'utilizatore One UI 3.1.

A tableta deve esse lanciata in ghjugnu. Inoltre, Samsung hà da esse preparatu una altra tableta ligera per questu annu Galaxy Tab A7 Lite o serie di punta Galaxy Tabulazione S8.

U più lettu d'oghje

.