Chiudi annunziu

A tableta hà cuminciatu à riceve l'aghjurnamentu cù l'interfaccia d'utilizatore One UI 3.1 Samsung Galaxy Tabulazione S6. À u listessu tempu, era previstu chì questu succede solu in maghju. À u mumentu, l'utilizatori in Germania l'avete.

A nova aghjurnazione hè apparentemente limitata à a versione LTE di a tableta. Si porta a versione firmware T865XXU4CUB7 è hè intornu à 2,2 GB in taglia. Include u patch di sicurità di marzu. À u mumentu hè dispunibule per l'utilizatori in Germania, ma duverebbe espansione in altri anguli di u mondu prestu. In listessu modu, una versione cù Wi-Fi duveria ghjunghje prestu.

Aghjurnate cù l'ultima versione di custruzzione à Galaxy A Tab S6 porta una interfaccia d'utilizatore mejorata è una quantità di altre migliure è funzioni. L'app Samsung Keyboard hà ricevutu supportu per parechje lingue, è a tableta pò avà prufittà di a funzione Auto Switch quandu l'utilizatori l'utilizanu in cunjunzione cù cuffie wireless. Galaxy Buds pro.

One UI 3.1 hè digià ricevutu da un numeru di dispusitivi Samsung, cumpresi i telefoni di serie Galaxy S20, Ramintate vi 20 a Ramintate vi 10, telefoni flessibili Galaxy Fold, Galaxy Da Fold 2, Galaxy Da Flip a Galaxy ZFlip 5G, smartphone Galaxy S20FE o tablette di punta Galaxy Tabulazione S7.

U più lettu d'oghje

.