Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: A musica face parte integrante di a nostra vita di ogni ghjornu. Sè vo site attualmente à circà qualchi cuffie novi chì puderanu offre una qualità di prima classe à un prezzu amichevule, avemu trè cunsiglii perfetti per voi. Parlemu specificamente di i prudutti di a famosa marca Niceboy. À u principiu di marzu, i cuffie più populari anu ricevutu un grande scontu. Allora chì hè a scelta?

Niceboy HIVE Drops

U mudellu Niceboy HIVE Drops hè senza dubbitu unu di i cuffie più populari di sempre. Quessi sò i plugs True Wireless classici chì vantanu un design minimalista, un travagliu di qualità è un microfonu. Hè ancu impermeabile cù certificazione IPX4. L'eccellente durata di a bateria, chì ghjunghje sin'à 12 ore, hè di sicuru da menziona. L'auriculari stessi ponu offre trè ore di tempu d'ascolta, è dopu avete bisognu di rinvià à u casu di carica per uni pochi di minuti, chì si mette facilmente in a vostra sacchetta. Un altru grande gadget hè a tecnulugia MaxxBass per i toni bassi ancu megliu, è u cuntrollu intuitivu di u toccu pò ancu sorprenderà piacevule. L'auriculare sò avà scontati à CZK 899.

Pudete cumprà Niceboy HIVE Drops quì

Niceboy HIVE XL

I fan di cuffie saranu sicuramente felici di u scontu nantu à u mudellu Niceboy HIVE XL. Stu mudellu vanta una custruzzione chjusa sofisticata è pudete cunnette sia in wireless cù Bluetooth o cù un jack classicu di 3,5 mm. Stu pruduttu hà ancu una tecnulugia MaxxBass avanzata. A custruzzione chjusa sopra citata assicura chì l'orecchie copre completamente l'arechje intere, grazie à quale ottene un isolamentu perfettu di u rumore da u mondu esternu. Ùn avete mancu à preoccupassi di portà cuffie chì sò scomode. Niceboy hà optatu per l'imbottitura d'alta qualità nantu à u ponte di a testa, chì in cumminazione cù cuscini d'orecchie morbidi assicura u massimu cunfortu. Inoltre, l'auriculare ponu offre finu à 20 ore di tempu d'ascolta cù una sola carica. Niceboy HIVE XL sò avà scontati à 999 corone.

Pudete cumprà Niceboy HIVE XL quì

Niceboy HIVE 3 Aura ANC

Se vulete cumprà u megliu, u Niceboy HIVE 3 Aura ANC ùn hè certamente micca un passu in a direzzione sbagliata. In particulare, questi sò cuffie cù l'opzione di cunnette via un jack 3,5 mm o Bluetooth 5.0. Ma u più grande vantaghju di stu mudellu hè senza dubbitu a funzione per a suppressione attiva di u rumore ambientale. Grazie à questu, pudete sente a musica o fighjà u cuntenutu multimediale senza interruzzione. L'auriculare offrenu ancu un assistente di voce è ponu ancu trattà e chjama entranti. Quandu hè cumplettamente carica, offre tuttu u ghjornu, vale à dì una vita di a bateria di 24 ore, è u pacchettu include un casu praticu per trasportà in modu sicuru l'auriculare. Comu parte di a prumuzione attuale, pudete cumprà u pruduttu per solu CZK 1.

Pudete cumprà u Niceboy Hive 3 Aura ANC quì

U più lettu d'oghje

.