Chiudi annunziu

Comu sapete, Samsung hè u più grande fabricatore di schermi OLED in u mondu. Sti schermi sò usati da a maiò parte di i marchi di smartphone è smartwatch, cumpresu Apple. Avà, a nutizia hà ghjuntu in l'onda chì Nintendo utilizerà stu display in a so cunsola hibrida Switch di prossima generazione.

Sicondu Bloomberg, a prossima cunsola Nintendo serà dotata di un pannellu OLED di sette pollici cù risoluzione HD prodotta da a divisione Samsung Display di Samsung. Ancu s'è a risuluzione di a nova schermu hè simile à a visualizazione LCD di 6,2-inch di l'attuale Switch, u pannellu OLED duveria offre un cuntrastu assai più altu, una resa di culore neru incomparabilmente megliu, anguli di vista più largu è, l'ultimu ma micca menu, una efficienza energetica megliu.

Si dice chì Samsung Display principia a pruduzzione in massa di i novi pannelli in ghjugnu di questu annu, è duverebbe inizialmente pruduce un milione di elli à u mese. Un mesi dopu, Nintendo duveria avè nantu à e linee di produzzione per a nova cunsola.

U giant giapponese di i ghjoculi pò avè da cambià i fornitori di chip per a so prossima cunsola, postu chì Nvidia ùn hè più focu annantu à i chips mobili Tegra di u cunsumu. L'annu passatu, hè statu speculatu chì u Switch di a prossima generazione puderia esse equipatu cun un chipset Exynos cun un chip graficu AMD (ùn hè micca chjaru se questu era u presuntu). Exynos 2200).

U più lettu d'oghje

.