Chiudi annunziu

Oghje, Samsung hà prisentatu un ambiziosu novu prughjettu chjamatu Wildlife Watch, chì usa a tecnulugia muderna per luttà contra a furtuna in a machja africana. Fotocamere superiori di qualità prufessiunale in i telefoni smartphones Samsung Galaxy A S20 Fan Edition trasmetterà in diretta 24 ore à ghjornu da a Balule Game Reserve, chì face parte di u famosu Parcu Naziunale di Kruger in Sudafrica. Cusì, qualcunu pò diventà un guardianu virtuale è prutegge l'animali salvatichi in periculu da u bracconaghju fighjenduli in u so habitat naturale è godendu di belli filmati in diretta da casa.

In a preparazione di u prugettu, Samsung hà unitu e forze cù a cumpagnia Africam, chì in u passatu hà fattu assai travagliu pioneeru in l'intruduzioni di tecnulugii muderni in i paesi africani. Unu di l'ultimi smartphones in a serie hà da ghjucà un rolu maiò in u monitoraghju di l'animali in a machja africana Galaxy. A participazione di l'urganisazione di conservazione Black Mambas, custituita quasi interamente da donne, hè ancu estremamente impurtante, utilizendu metudi non-violenti per luttà contra u bracconamentu, l'incidenza di quale hè aumentata significativamente in l'era pandemica - i cacciatori prufittà di l'absenza brusca di i turisti. Grazie à u Prughjettu Wildlife Watch qualcunu pò vede ciò chì implica u travagliu di i rangers, vede l'animali in periculu è, se ne necessariu, cuntribuisce finanziariamente à a so prutezzione.

Africam hà stallatu quattru smartphones in diverse locu in a machja Galaxy S20 FE, radduppiendu cusì a so infrastruttura attuale in a Riserva di Balule. U telefunu hè dotatu di una camera di qualità prufessiunale high-end, intelligenza artificiale mejorata è putente tecnulugia 30X Space Zoom. Sti dispusitivi sò perfetti per a trasmissione in diretta di l'animali in l'arbulu, postu chì i so vantaghji principali includenu un eccellente rendimentu di luce bassu è scatti d'alta qualità ancu à una distanza più grande. I membri di l'urganisazione ponu cusì furnisce a gestione di a riserva cun un record significativamente megliu, chì dopu serve com'è evidenza per a polizia o i tribunali.

Quelli chì si uniscenu à u prugettu è diventanu un ranger virtuale ponu mandà un missaghju à i rangers di a riserva quandu vedenu un animali chì hè in risicu di furtuna. Puderà ancu sparte ritratti da e camere nantu à e rete suciale o ghjunghje à i so amichi è i so amati per unisce ancu à l'iniziativa è sustene finanziariamente l'unità Black Mambas.

U prugettu duverà da oghje finu à l'8 d'aprile. Samsung spera chì durante questu tempu serà pussibule di attirà l'attenzione di quant'è più persone pussibule à a situazione di l'animali africani. Più infurmazione pò esse truvata nantu à u situ web https://www.samsung.com/cz/explore/photography/anti-poaching-wildlife-watch/, pudete tandu fighjulà e registrazioni in diretta nantu à a pagina https://www.wildlife-watch.com.

U più lettu d'oghje

.