Chiudi annunziu

Uni pochi ghjorni dopu chì Samsung hà liberatu l'auriculare Galaxy L'aghjurnamentu di Buds Live cù alcune funzioni novi pigliate in prestito da l'ultime cuffie completamente wireless Galaxy Buds pro, avà volta a so attenzione à l'anziani Galaxy Buds+ è libera un aghjurnamentu di firmware simili per elli.

L'aghjuntu principale di a nova aghjurnazione hè a funzione Auto Switch, chì hà debuttatu in l'auriculare Galaxy Buds Pro è chì permette à l'utilizatori di cambià automaticamente l'audio da un dispositivu Galaxy da l'altru (in particulare, i dispositi chì sò basati in software nantu à a superstruttura d'utilizatori One UI 3.1 sò supportati).

Inoltre, aghjurnamenti à Galaxy Buds + aghjusta un menu di cuntrollu di l'auriculare à i paràmetri Bluetooth, chì finu à avà era solu dispunibule per l'app Galaxy Wearcapaci. L'aghjurnamentu ancu "obligatoriamente" migliurà a stabilità è l'affidabilità di u sistema. Tuttavia, a funzione chì permette di aghjustà l'equilibriu di u sonu trà i canali di manca è di diritta, chì Samsung chjama apparecchi acustici. Galaxy Ùn hà micca ricevutu Buds Live.

Altrimenti, l'aghjurnamentu porta a versione di firmware R175XXU0AUB3 è hè di circa 1,4 MB. Cum'è sempre, pò esse scaricatu per via di l'applicazione citata, chì corre nantu à u smartphone cunnessu.

  • Cuffie Galaxy Buds + pò esse acquistatu quì

U più lettu d'oghje

.