Chiudi annunziu

Uni pochi ghjorni dopu chì un rendering frontale di u prossimu telefuninu robustu di Samsung hà filtratu Galaxy Xcover 5, un rende di u so spinu filtratu in l'etere. Inoltre, hè ancu filtratu in Internet informace circa u so presunta prezzu.

A stampa mostra chì u pannellu posteriore di u telefunu hà una superficia adhesiva gommata. Pudemu ancu vede una sola camera circundata da un elementu di design rossu è un flash duale nantu à questu.

In quantu à u prezzu, Samsung hè dettu chì intende Galaxy Xcover 5 hè vindutu in Auropa per 289-299 euro (circa 7600-7800 curone). Questu hè apprussimatamente in linea cù a speculazione precedente chì u telefunu costarà 300 euro in u vechju cuntinente.

Sicondu e fughe precedenti, u smartphone avarà un display di 5,3-inch cù una risoluzione di 720 x 1480 pixel è una prutezzione Gorilla Glass 6, un chipset Exynos 850 low-end, 4 GB di operativu è 64 GB di memoria interna espandibile, un 16MP. camera è una camera selfie 5MP. Androidem 11 è l'interfaccia d'utilizatore One UI 3.1 è una batteria cù una capacità di 3000 mAh è supportu per a carica rapida cù una putenza di 15 W.

Inoltre, deve riceve un gradu di prutezzione IP68 è un standard di resistenza MIL-STD-810G, un inseme di funzioni di sicurezza Knox è funziunalità mPOS chì permettenu di funziunà cum'è terminal di pagamentu.

Deve esse dispunibule in neru è prubabilmente serà introduttu in a prima mità di l'annu.

U più lettu d'oghje

.