Chiudi annunziu

Samsung hà lanciatu u so ultimu telefonu robustu Galaxy Xcover 5. È e so specificazioni currispondenu esattamente ciò chì diverse fughe anu revelatu annantu à i ghjorni passati è settimane. A novità serà dispunibule à a fine di marzu in l'Europa, l'Asia è l'America di u Sud, è più tardi deve ancu ghjunghje in altri mercati.

Galaxy Xcover 5 hà un display TFT cù una diagonale di 5,3 inch è risoluzione HD +. Hè alimentatu da u chipset Exynos 850, chì hè cumplementatu da 4 GB di sistema operatore è 64 GB di memoria interna. A camera hà una risoluzione di 16 MPx è apertura di lenti di f / 1.8, a camera selfie hà una risoluzione di 5 MPx è apertura di lente di f / 2.2. A camera supporta Live Focus, chì permette di aghjustà u livellu di sfocatura in u sfondate per fà u sughjettu desideratu spiccà in a foto, è Samsung Knox Capture, chì hè una funzione di scanning per l'esfera di l'impresa.

U telefunu hè ancu equipatu cù un buttone programmable, una linterna LED, un chip NFC è una funzione push-to-talk. I cumpunenti sò allughjati in un corpu chì risponde à a certificazione IP68 è u standard militare MIL-STD810H. Grazie à a seconda norma citata, u dispusitivu deve sopravvive à una caduta da una altezza di 1,5 m.

A novità hè basatu in software Androidl'11 è l'interfaccia d'utilizatore One UI 2.0, a batteria rimovibile hà una capacità di 3000 mAh è supporta a carica rapida cù una putenza di 15 W.

Samsung ùn hà micca revelatu quantu costarà u smartphone, ma e fughe precedenti menzionavanu 289-299 euro (circa 7600-7800 CZK).

U più lettu d'oghje

.