Chiudi annunziu

Samsung è Mastercard eri annunziatu un novu partenariatu strategicu destinatu à sviluppà a carta di pagamentu Samsung Card cù un sensoru di impronte digitali integratu. Apparentemente, u Maestru "pagamentu" serà similecard Pagamentu Biometricu Card, chì u giant di carta americanu hà liberatu uni pochi anni fà.

Tuttavia, a carta biometrica di Samsung serà dotata di un novu chip fattu da a so divisione (megliu dettu da Samsung Electronics) System LSI Business è serà cumpatibile cù tutti i punti di vendita (POS - Point of Sale) o terminali di chip Master.card.

Ùn hè chjaru à questu tempu se Samsung Card serà compatible cù u serviziu di pagamentu mobile Samsung Pay.

Duvemu amparà più nantu à a carta in i mesi à vene, ma in quantu à a so dispunibilità, Samsung hà digià cunfirmatu chì debuterà in Corea di u Sudu più tardi questu annu, cù un "roll out" in u regnu di l'impresa prima. Tuttavia, ùn hà micca dettu altri mercati, cusì hè pussibule chì serà una materia puramente domestica.

Sicondu u Vicepresidentu di Prughjettu di Prughjettu è Comunicazioni in Samsung Card Hanjoo Yoona hè "A carta biometrica esemplifica i sforzi di Samsung per vene cun suluzioni innovative è pratiche per i cunsumatori". Aduprà u sapè fà di a cumpagnia è i sistemi di rilevazione di frode per furnisce una soluzione sicura è putente.

U più lettu d'oghje

.