Chiudi annunziu

Samsung hà vindutu più di 30 milioni di tablette l'annu passatu - grazie principalmente à u boom di u travagliu da casa è di l'apprendimentu à distanza in seguitu à a pandemia di coronavirus. Alcune di e tablette più vendute eranu mudelli Galaxy Tab A7 è Galaxy Tab S6 Lite. Ricertamenti, hè statu speculatu chì u giant tecnulugicu travaglia in una versione ligera di a prima tableta citata cù u nome. Galaxy Tab A7 Lite. Avà, a so esistenza hè stata cunfirmata da u Bluetooth SIG, chì suggerisce chì puderia esse in scena prima di troppu tempu.

Inoltre, u documentu di certificazione Bluetooth SIG hà cunfirmatu chì Galaxy A Tab A7 Lite sustene u standard Bluetooth 5 LE.

Sicondu filtrazioni è certificazioni precedenti, a tableta di bilanciu uttene un display di 8,7-inch, un design di metallo slim, un chipset Helio P22T, 3 GB di memoria, un portu USB-C, un jack 3,5 mm è una batteria cù una capacità di 5100 mAh è supportu per a carica rapida cù una putenza di 15 W.

"Darretu à e scene" informace Recentemente ci sò ancu rumuri chì Samsung travaglia nantu à una altra tableta ligera - Galaxy Tab S7 Lite. Duverebbe avè una schermu LTPS TFT cù una risoluzione QHD (1600 x 2560 px), un chipset Snapdragon 750G di fascia media, 4 GB di RAM è prubabilmente correrà nantu. Androidu 11. Si deve esse disponibile in taglia 11 è 12,4 inch è varianti cù Wi-Fi, LTE è 5G. E duie tablette seranu lanciate in ghjugnu.

U più lettu d'oghje

.