Chiudi annunziu

Dapoi l'introduzione di smart watches Galaxy Watch 3 solu mezzu annu hè passatu, ma i "rumori" annantu à u so successore sò digià sparghje per l'onda. Modelli novi Galaxy Watch puderia sustene u monitoraghju di u zuccheru in sangue, secondu a speculazione u mese passatu. Avà più dettagli nantu à u prossimu watch Samsung sò filtrati.

Sicondu l'universu Ice leaker affidabile, Samsung hà pensatu à presentà dui novi mudelli di a serie questu annu Galaxy Watch 4 - Galaxy Watch 4 à Galaxy Watch Active 4 (apparentemente salta u nome di u mudellu Galaxy Watch Attivu 3). I dui orologi puderianu esse lanciati in qualchì tempu in u sicondu trimestre di questu annu, chì saria prima di l'anni precedenti, postu chì Samsung di solitu presenta novi orologi solu in u penultimu trimestre.

A nova generazione di orologi deve esse dispunibule in e so dimensioni è in varianti cù LTE è Bluetooth. Galaxy Watch Active 2 hà purtatu supportu per a misura ECG è a rilevazione di caduta è Galaxy Watch 3 supportu per a misurazione di SpO2 o misurazione di l'ossigenu di sangue. Novu Galaxy Watch Si dice chì susteneranu a misurazione di zuccheru in sangue non invasive in più di e funzioni sopra citate, chì significa chì ùn ci saria micca bisognu di punchjà u dito di l'utilizatore. L'unica funzione chì pare chì manca hè u monitoraghju di a temperatura di a pelle.

Ci hè ancu parlatu "darrettu à l'scena" chì almenu unu di i mudelli prossime Galaxy Watch serà un software custruitu nantu androidpiattaforma ov Wear OS, micca nantu à Tizen, chì certamenti parechji fans farianu "wearables" da Samsung anu accoltu. Tizen hè statu criticatu longu per a so chjusura è l'interfaccia d'utilizatore ingombrante.

U più lettu d'oghje

.