Chiudi annunziu

I primi dispositi Huawei à avè HarmonyOS 2.0 preinstallatu (è dunque ùn ricevenu micca per via di un aghjurnamentu) seranu i prossimi telefoni di a serie P50. L'infurmazione hè vinuta da un postu avà eliminatu nantu à a reta suciale cinese Weibo.

In quantu à i dispositi esistenti di u giant smartphone cinese, u prucessu di migrazione di massa à HarmonyOS 2.0 duveria principià in April, cù mudelli di punta chì ricevenu a prima aghjurnazione cù u sistema. Huawei aspetta chì u so sistema funziona nantu à 300-400 milioni di dispusitivi à a fine di questu annu, cumpresi smart watches, TV è dispositivi IoT in più di smartphones.

In quantu à a serie P50, deve esse cumpostu di un totale di trè mudelli - P50, P50 Pro è P50 Pro +. U mudellu di basa hà dettu avè una visualizazione di 6,1 o 6,2-inch cù una freccia di rinfrescante di 90 Hz, un chipset Kirin 9000E è una batteria cù una capacità di 4200 mAh è supportu per a carica rapida cù una putenza di 66 W. U mudellu Pro duveria. uttene una schermu cù una diagonale di 6,6 inch è una freccia di rinfrescante di 120 Hz, un chipset Kirin 9000 è una bateria 4500mAh, è u mudellu Pro + hà una schermu di 6,8 inch è a stessa freccia di rinfrescante, chipset è capacità di bateria cum'è u Pro standard. Tutti i mudelli anu da avè un novu sensoru di foto è aduprà a superstruttura EMU 11.1.

Sicondu rapporti non ufficiali, a nova serie serà liberata trà 26-28 in marzu.

U più lettu d'oghje

.