Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: A stabilità è u funziunamentu di a rete WiFi domestica hà guadagnatu impurtanza durante u 2020. A maiuranza di l'utilizatori anu sottovalutatu cumplettamente stu situ è ​​a cumminazione di l'educazione in casa è l'uffiziu in casa di travagliu hà purtatu à grandi prublemi. Dunque, hè necessariu di rinfurzà u WiFi. Cumu? Ebbè, cù i prudutti eccellenti di a cumpagnia tedesca I devolu, chì hè specializatu in adattatori powerline è a velocità generale di a rete. Quale adattatore scegliere tra l'offerta? E cumu aiuterà a vostra rete WiFi?

Cumu rinfurzà u signale WiFi?

Una casa ordinaria hè generalmente dotata di unu router WiFi, chì sparghje a cunnessione Internet wireless à u restu di a casa. Mentre vicinu à questu pudete gode di a velocità massima di a vostra cunnessione, in i cantoni più distanti - nantu à a terrazza o in u pianu induve ci sò stanze o camere di i zitelli, a velocità di cunnessione diminuisce rapidamente. A suluzione hè altri elementi di rete - scatuli chì curanu di rinfurzà è espansione u signale.

In ogni casu, per mantene a velocità originale, hè necessariu di cunnette sti dispusitivi cù l'altri cù un cable, perchè in u casu di una cunnessione wireless, di solitu ci hè una forte calata di a velocità o ancu i signali. In a nova custruzzione, questu hè di solitu pigliatu in contu, ma in altri casi avete da drill, run cables and trim.

Tuttavia, avemu una suluzione assai megliu è senza fastidiu à un prezzu raghjone. Adattatori Powerline Devolo cù usu multifunzionale. U scherzu hè chì invece di novu filatu, u filatu elettricu hè utilizatu, chì literalmente passa per tutta a casa o un appartamentu più grande.

A suluzione ideale hè u devolo Magic 2 WiFi next Starter Kit

U pruduttu di punta di devolo hè Magic 2 WiFi Next Starter Kit, chì si compone di dui adattatori. Puderete unu di elli in a presa elettrica in a stanza induve si trova u router WiFi. Allora cunnette i dui dispositi cù un cable LAN classicu, grazie à quale l'adattatore devolo diventa parte di a vostra reta di casa.

Pusate u sicondu adattatore devolo in una presa elettrica in un locu induve u signale WiFi hè digià debule è avete bisognu di rinfurzà. Un vantaghju enormu hè u fattu chì l'adattatore, in più di un paru di connettori LAN (per esempiu, per TV intelligente, cunsola di ghjocu, servitore NAS o l'impresora) cuntene ancu antenne WiFi chì sparghjeranu u segnu à l'altri stanze sia in a vechja banda 2,4GHz è ancu in a freccia muderna di 5GHz cù una velocità di trasmissione tutale di finu à 2 Mbps. Questu hè abbastanza capacità per cunnette decine di dispusitivi.

Un grande vantaghju di a famiglia di prudutti devolo hè a capacità di integrà facilmente un altru adattatore in a reta. Per esempiu, un adattatore devolo separatu Magic 1 Wi-Fi mini. L'aghjustà un tali dispositivu à una reta di devolo esistente dura solu uni pochi di sicondi, postu chì hè assuciatu rapidamente dopu à cunghjuntà in una presa di corrente, è da quellu mumentu l'adattatori cumunicanu cù l'altri. Cusì ùn avete bisognu di praticamenti micca cumpetenze speciali per a stallazione

Sicurezza di e dati trasmessi

Puderia sembrà chì ancu un vicinu pò cunnette facilmente à a vostra reta via sockets 230V, ma questu ùn hè micca veru. Tuttu u trasferimentu di dati hè criptatu (per esempiu, 128bit AES) è u trasferimentu di dati hè fermatu in modu affidabile da u metru di l'electricità in a scatula di distribuzione. Una situazione diversa si trova quandu avete parechje fasi in una casa o appartamentu. Ancu s'è u signale di dati si sparghje trà elli, a vitezza di cunnessione chì ne risulta ùn pò esse garantita in ogni modu.

Vantaggi principali di l'adattatori powerline devolo Magic

Chì vantaghji chjave vi daranu l'adattatori powerline muderni cù u logu di a marca tedesca devolo?

  • Installazione rapida è faciule.
  • Bassi costi di acquisizione paragunatu à l'allungamentu tecnicumente esigenti di cablaggi strutturati.
  • Gamma in e linee elettriche finu à centinaie di metri.
  • Funzioni assai megliu cà l'estensore WiFi ordinariu.
  • Alti tassi di trasferimentu adattati per streaming video 4K.
  • L'adattatori devolo sò generalmente un socket passante.

I dispusitivi Powerline sempre travaglianu almenu in coppie, per quessa hè necessariu cumprà un KIT di partenza à u principiu. Di sicuru, questu implica alcuni costi finanziarii, chì in u casu di a marca devolo cumincianu pocu sopra à 2 XNUMX. In ogni casu, pagherete un ordine di grandezza più altu per a perforazione di a casa è a stallazione di novi cavi.

Presentazione di a marca devolo

Dapoi u 2002, a cumpagnia tedesca devolo hà apertu a porta à u mondu digitale per e persone cun powerline tecnologicamente avanzati è adattatori WiFi. Grazie à un disignu eccezziunale di alta qualità, questi sò prudutti chì permettenu cunnessione di rete stabile à alta velocità in casa è in l'uffiziu. Eccessivamente davanti à qualsiasi cumpetizione. Cù e so suluzioni, rapprisenta un innovatore di digitalizazione chì i so prudutti sò usati da e persone in u mondu sanu. Diventate unu di elli è scopre a qualità di prima classe di a marca devolo.

Cù l'adattatori powerline devolo Magic, uttene una rete di casa da una presa di corrente. Basta à sbulicà, cunnetta è pudete inizià a surfà ancu in i posti induve u WiFi ùn hà micca travagliatu prima.

U più lettu d'oghje

.