Chiudi annunziu

Unu di l'ultimi fenomeni di u mondu di l'internet è di a tecnulugia hè senza dubbitu l'applicazione Clubhouse. Millioni d'utilizatori anu unitu à a piattaforma suciale in pocu tempu, è per quessa ùn hè micca surprisante chì cumpagnie cum'è Twitter o ByteDance sò digià travagliatu nantu à a so propria versione. Apparentemente, Facebook hè avà sviluppatu ancu u so clone Clubhouse per a so reta suciale Instagram. Questu hè statu infurmatu da l'utilizatori di Twitter Alessandro Paluzzi.

Clubhouse hè una app audio suciale solu per invitu induve l'utilizatori ponu sente conversazioni, chats è discussioni. I discussioni sò in corso trà certe persone mentre chì altri utilizatori sò solu à sente.

Sicondu Paluzzi, Instagram hè ancu travagliatu nantu à a criptografia end-to-end per u so serviziu di chat. Si dice chì ùn hà micca cunnessione cù u prossimu clone Clubhouse. Cum'è sapete, Facebook hà avutu assai prublemi di privacy in l'ultimi anni, cusì duverebbe aiutà à risolve alcuni di elli.

Apparentemente, Twitter o u creatore di TikTok, a cumpagnia ByteDance, sò ancu travagliendu in a so versione di l'applicazione di menu di un annu, a popularità di quale hè stata cuntribuita significativamente da personalità famose di u mondu tecnologicu cum'è Elon Musk o Mark. Zuckerberg. Hè ancu pussibule chì Facebook prepara a so propria versione in più di a versione per Instagram.

U più lettu d'oghje

.