Chiudi annunziu

Uni pochi d'ore dopu chì Samsung hà iniziatu à liberà l'aghjurnamentu cù Androidem 11 à u telefunu Galaxy A50, un altru rappresentante di a linea hà cuminciatu à riceve Galaxy A - Galaxy A50s. Cum'è in u primu casu, l'aghjurnamentu include u patch di sicurità di marzu.

A nova aghjurnazione vene almenu un mese prima di ciò chì duverebbe ghjunghje à u telefunu secondu u calendariu di l'aghjurnamentu di Samsung. Ùn hè chjaru à questu tempu se Android 11 hè supplementatu da a superstruttura One UI 3.0 o 3.1, ma datu chì in u casu Galaxy A50 era a seconda versione mintuvata, pò esse espertu chì u Galaxy L'A50 seranu listessi.

L'aghjurnamentu porta a versione di firmware A507FNXXU5DUB6 è hè attualmente in versione per l'utilizatori in Vietnam. Cum'è sempre, ùn deve esse longu prima chì si sparghje à l'altri anguli di u mondu.

Per ricurdà - Android 11 porta una quantità di funzioni novi cum'è bolle di chat, permessi una volta, una sezione di conversazione in u pannellu di notificazione, un cuntrollu più faciule di i dispositi intelligenti o un widget di riproduzione multimediale separatu. Una UI 3.1 poi include nutizie cum'è una interfaccia d'utilizatore "rinfrescata", widgets migliorati nantu à u screnu di serratura è nantu à a visualizazione sempre attiva, un bloccu di schermu dinamicu miglioratu, un megliu rendimentu di u focu automaticu di a camera, o a capacità di inserisce u vostru propiu. immagini o video nantu à u screnu di a chjama.

U più lettu d'oghje

.