Chiudi annunziu

Nantu à i smartphones cù Androidem u novu ghjocu di ritmu Queen: Rock Tour hè ghjuntu. In u so nome, u prughjettu di u trio di studios ùn hè micca solu prestitu u legendariu gruppu di rock The Queen. U ghjocu vi mette in u rolu di i membri individuali di u famosu gruppu è vi dà u compitu di utilizà presse ritmiche di buttone per imità a so maestria u più fedele pussibule.

Queen: Rock Tour si basa nantu à a formula testata in u tempu di ghjochi di ritmu. I buttoni chì avete da appughjà à u mumentu ghjustu venenu gradualmente à voi. U ghjocu varieghja trà una semplice pressa di unu, più o una longa pressa di i buttoni individuali chì rapprisentanu note. U so piazzamentu è a frequenza cù quale appariscenu nantu à u screnu determinaranu soprattuttu quantu u ghjocu di ritmu hà da ghjucà. Tuttavia, in Queen: Rock Tour, almenu ùn devi micca preoccupatu ch'ella vi offre alcune canzoni scunnisciute. I sviluppatori anu avutu i vinti più grandi successi di a famosa banda in u ghjocu. Ognunu pò truvà u so preferitu in u menu.

U ghjocu permette di rivivà i cuncerti più famosi di Queen. Duranti a campagna, anderete in un viaghju intornu à u mondu, fate cuncerti in Londra, Tokyo, Houston o Rio de Janeiro. Mentre ghjucate, pruvate u rolu di ogni membru di a banda. Ma s'ellu vi stancu ancu di questu, Queen: Rock Tour offre cullizzioni di ritratti d'archivi di a banda o cumprà pose è celebrazioni uniche per una sperienza di cuncertu ancu megliu. U ghjocu hè dispunibule avà nant'à Google Play.

U più lettu d'oghje

.