Chiudi annunziu

Samsung hà liberatu una nova versione beta di u so navigatore mobile Samsung Internet 14.0. Porta megliu Flex Mode è multitasking, novi opzioni di persunalizazione o privacy mejorata. Inoltre, vene cù parechje funzioni extra per a serie di tablette Galaxy Tab S7.

I pruprietarii di telefoni flessibili Galaxy U Fold è Z Flip ùn anu più bisognu di accede à Video Assistant per attivà u modu Flex. Invece, a funzione serà attivata automaticamente quandu ghjucate video in modalità full-screen.

Multitasking hè statu ancu migliuratu cù l'aghjunzione di a funzione App Pair. Utenti di smartphone è tablette Galaxy ponu digià eseguisce parechje istanze di u navigatore in una volta in u modu di split-screen, ma u navigatore beta pò esse assuciatu cù una copia di sè stessu per un accessu più veloce à questu modu.

Samsung Internet 14.0 beta porta ancu novi opzioni di persunalizazione - chì permettenu à l'utilizatori di sceglie u so font preferitu mentre naviganu. A sezione Labs di i paràmetri di u navigatore li permette di currisponde à u font di a pagina cù quellu utilizatu da u telefunu.

A nova beta porta ancu parechje caratteristiche esclusive à a serie di tablette Galaxy Tab S7, in particulare Modu Reader è Extension Translation. U primu rende e pagine più faciule da leghje è l'ultimu aghjunghje supportu per a traduzzione di pagine da 18 lingue.

Ultimu ma micca menu, Samsung Internet 14.0 beta vene cun un strumentu di prutezzione anti-spam mejoratu Smart Anti-Tracking è aghjunghje un novu pannellu di cuntrollu di sicurità chì rende più faciule per monitorà è gestisce i paràmetri di privacy è permette ancu di vede quanti pop-up è trackers. u navigatore hà bluccatu.

A nova beta di u navigatore pò esse scaricata da a tenda Google Play.

U più lettu d'oghje

.