Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: I telefoni d'oghje vantanu grandi prestazioni chì vanu in manu cù un disignu di prima classe. Sfurtunatamente, nunda hè impeccabile è pò accade chì u nostru dispusitivu hè guastatu in una certa manera a causa di una caduta, per esempiu. Precisamente per tali situazioni, hè cunsigliu per pruteggiri cù una tappa adatta. Fortunatamente, in u mercatu d'oghje, pudemu truvà parechji venditori chì offrenu una varietà di prudutti, da quale avete solu sceglie.

BHcase foto

Induve cumprà a megliu copertura

Di sicuru, deve esse attentu à a scelta di una tappa adatta. Questu hè perchè hè qualcosa chì hà da piglià a cura di a sicurità di u vostru telefunu è à u stessu tempu determina u so aspettu. Ancu una tenda reputable hè assai cuscente di stu fattu BHcase, chì vi pò incantate in un mumentu cù a so offerta ricca. Sta cumpagnia hè direttamente specializata in a produzzione di coperchi d'alta qualità, induve pudete puru sceglie u vostru propiu disignu unicu per i prezzi bassi. Inoltre, i casi ùn impediscenu micca a carica wireless di i telefoni.

Un saccu di temi cool

In u menù di a tenda pudete truvà decine di temi diversi è divertenti chì ponu decorate perfettamente qualsiasi smartphone. Per ottene a più alta qualità pussibule, a cumpagnia usa una stampa LED UV di longa durata per coperchi traslucidi cù un disignu più chjucu, è in u casu di un mutivu chì copre cumplettamente l'imballaggio sanu, a stampa di sublimazione chjamata hè aduprata cun estrema enfasi in a qualità. . Grazie à questu, pudete ancu avè un disignu propiu propiu è, per esempiu, avete a vostra foto preferita immortalizata in forma di copertina.

Inoltre, secondu e vostre preferenze, pudete sceglie s'ellu vulete applicà u mutivu datu à silicone durable o più sottile, o à plastica matte. Di sicuru, u materiale utilizatu affetta a durabilità è a magrezza resultanti, cusì tocca à voi quale opzione serà a più adatta per voi.

Enfasi nantu à l'ecologia

À u listessu tempu, a tenda in linea BHcase hè cuscente di i prublemi di u tempu d'oghje è dunque mette un forte enfasi in l'ecologia. Per questu mutivu, tutti i scatuli di coperchiu sò fatti di materiali riciclabili è riciclati, cù casi classici di silicone spediti in bubble wrap per minimizzà i rifiuti. Allora, sè vo vulete alleggerà u pesu nantu à u nostru pianeta Terra, ùn vi manca di sicuru un passu da shopping quì.

logu BHcase

Scontu per i lettori

In cuuperazione cù BHcase, avemu preparatu una prumuzione esclusiva per i nostri lettori, grazie à quale pudete risparmià assai in l'acquistu di a vostra propria copertina. Basta à inserisce u codice di scontu in a formulazione à u checkout E8TJ6B6U, chì riduce automaticamente u vostru prezzu finali da 10%. Tuttavia, ùn deve certamente micca ritardà a vostra compra, perchè sta offerta hè limitata in u tempu. U codice hè ancu appiicatu à l'accessori pruposti.

Pudete cumprà una grande copertura da BHcase quì

U più lettu d'oghje

.