Chiudi annunziu

Altri non ufficiali si sò infiltrati in l'onda informace circa u primu smartphone plegable di Xiaomi, presumibilmente chjamatu Mi Mix 4 Pro Max. Probabilmente u più impurtante hè chì u dispusitivu seria cum'è un telefunu flexible Samsung Galaxy Da Fold 2 a Huawei Mate duverebbe esse piegatu in l'internu.

Sicondu a Digital Chat Station sempre più attiva, u Mi Mix 4 Pro Max utilizerà un grande sensore fotograficu Sony IMX700y (cun ​​​​una dimensione di 1/1.28 ") cù una lente periscopiu 10x. Duverebbe ancu avè una batteria grande cù una carica rapida putente. Si dice chì Xiaomi duveria intruduce prestu, ma u leaker ùn era micca più specificu.

Cum'è Ross Young, u fundatore di Display Supply Chain Consultants è DisplaySearch è un insider in u campu di i display, hà infurmatu prima, u fornitore di display per u telefunu hè a cumpagnia cinese China Star Optoelectronics Technology. Sicondu a so infurmazione, u dispusitivu avarà ancu una diagonale di 6,38 inch quandu plegata. A visualizazione principale deve avè una dimensione di 8,03 inch è una freccia di rinfrescante di 90 o 120 Hz.

In più di questu, Xiaomi hà da esse lanciatu dui telefoni più flessibili quist'annu, unu di i quali duverebbe ancu plegà in l'internu è avè una schermu un pocu più grande (è per quale a visualizazione deve esse fabricata da Samsung) è l'altru duverà piegà versu l'esterno.

Quist'annu duveria esse animatu in u campu di u smartphone plegable. In più di Xiaomi, i telefoni flessibili sò apparentemente ancu esse preparati da Samsung (hà ancu dui Galaxy Da Fold 3 a Galaxy Z-Flip 3), Oppo, Vivo o Google.

U più lettu d'oghje

.