Chiudi annunziu

Samsung hà persu una quota di 2% annu in u mercatu di u telefuninu push-button in u quartu trimestre di l'annu passatu. In ogni casu, ùn deve micca veramente fastidiu perchè stu mercatu significa assai pocu per ellu in termini di vendita.

Hè solu questione di tempu prima chì u tempu di i telefoni classici hè cumpletu - u mercatu per elli in l'ultimu quartu di l'annu passatu hà vistu una diminuzione annu di 24%. Tuttavia, Samsung resta unu di i ghjucatori pertinenti nantu à questu per avà, ancu s'ellu ùn hè micca in i primi ranghi.

A cumpagnia chinesa iTel, chì a so parte in u quartu trimestre di l'annu passatu era 22%, hè u numeru unu in u mercatu di u telefuninu push-button, u sicondu postu hè u finlandese HMD Global (fabricante di telefoni classici è intelligenti sottu a marca Nokia) cù una parte di 17%, è i trè primi sò arrotondati da a cumpagnia chinesa Tecno cun una parte di 10%. U quartu postu appartene à Samsung cù una quota di 8%.

Sicondu Counterpoint Research, Samsung hà fattu u megliu in India, induve hà tenutu a seconda pusizioni cù una parte di 18%. iTel era u numeru unu in u mercatu lucale cù una parte di 20%, è u fabricatore lucale Lava hà finitu terzu cù una parte di 15%.

In più di l'India, Samsung hà sappiutu penetrà in i primi cinque pruduttori di telefuni classici solu in a regione di u Mediu Oriente, induve a so parte era 1% in u quartu trimestre (un puntu percentuale menu di u terzu).

A prisenza di u giant tecnulugicu sudcoreanu in u mercatu di i telefoni di funzioni hè chjaramente diminuite, ma questu hè in parte per via di a diminuzione di u mercatu stessu. In a maiò parte di i casi, Samsung vende i so telefunini push-button per mantene a cuscenza di a marca trà i clienti chì eventualmente diventanu pruprietarii di smartphone.

U più lettu d'oghje

.