Chiudi annunziu

I novi rendering di unu di i prossimi mudelli flagship Huawei P50 - P50 Pro sò filtrati in l'aria. Revelanu una visualizazione cù frames minimi, ma soprattuttu u disignu pocu cunvinziunali di u modulu di foto.

U fotomodulu ligeramente protruding da u corpu hà una forma ellittica allungata è hè custituitu di dui lenti circulari giganti, trà i quali un lampu LED hè cuntatu. I renders mostranu ancu una visualizazione ligeramente curvata à i lati è un picculu foru situatu in u centru per a camera frontale.

Sicondu infurmazioni micca ufficiali, u P50 Pro uttene un display cù una diagonale di 6,6 inch è una freccia di rinfrescante di 120 Hz, un chipset Kirin 9000, un lettore di impronte digitali integratu in u display, parlanti stereo, u sistema operatore HarmonyOS 2.0 cù l'EMU. Superstruttura 11.1, una batteria cù una capacità di 4500 mAh è cun supportu per a carica rapida 66 W è dimensioni di 159 x 73 x 8,6 mm (cù un modulu di foto di 10,3 mm).

Inoltre, a nova serie flagship deve include i mudelli P50 è P50 Pro +. U primu menzionatu sicondu i rapporti "darreri à l'scena" avarà un display cù una diagonale di 6,1 o 6,2 inch è una freccia di rinfrescante di 90 Hz, un chip Kirin 9000E è una batteria cù una capacità di 4200 mAh, è u sicondu un 6,8. -inch screen with a refresh rate of 120 Hz and the same chip and capacity battery like the Pro model.

Sicondu alcune speculazioni, a nova serie serà lanciata à a fine di u mese, secondu l'altri, ùn ghjunghjerà micca finu à aprile.

U più lettu d'oghje

.