Chiudi annunziu

Nokia è Samsung anu firmatu inseme un accordu di licenza di patente in relazione à i normi video. Cum'è parte di "l'accordu", Samsung pagherà royalties à Nokia per aduprà e so innovazioni video in certi di i so futuri dispositi. Solu per chjarificà - parlemu di Nokia, micca di a cumpagnia finlandese HMD Global, chì hà liberatu smartphones è telefoni classici sottu a marca Nokia dapoi u 2016.

Nokia hà vintu numerosi premii per a so tecnulugia video annantu à l'anni, cumprese quattru prestigiosi Premii Emmy Technology & Engineering. In l'ultimi vint'anni, a cumpagnia hà investitu più di 129 miliardi di dollari (circa 2,8 trilioni di corone) in ricerca è sviluppu è hà accumulatu più di 20 mila patenti, di quali più di 3,5 mila sò ligati à e tecnulugia 5G.

Questu ùn hè micca u primu accordu chì u giant finlandese di telecomunicazioni è u giant tecnologicu sudcoreanu anu cunclusu inseme. In u 2013, Samsung hà firmatu un accordu per licenzià i brevetti di Nokia. Trè anni dopu, e cumpagnie anu allargatu l'accordu di licenze incruciate dopu chì Nokia hà guadagnatu un arbitratu di licenza di patente. In 2018, Nokia è Samsung anu rinnuvatu u so accordu di licenza di patente.

U più lettu d'oghje

.