Chiudi annunziu

Samsung lancia un novu ciclu di musica, Samsung Music Galaxy Ghjovi. I fans puderanu dunque sintonizà ogni ghjovi à a presentazione ufficiale di u venneri di e novi versioni, per quale hè statu aduttatu u nome New Music Friday. In a serie di ghjovi, l'ascultori seranu trattati, tra l'altri cose, interviste inedite cù musicisti è cantanti, filmati dettagliati di cuncerti o di prove o di scene in daretu. L'amatori di musica seranu i primi à gode di e prestazioni in diretta di i so preferiti è scopre opere scunnisciute di musicisti d'Europa è d'altri cuntinenti.

U novu ciclu hè statu creatu in cuuperazione cù u più grande editore di musica di u mondu, Universal Music Group. L'utilizatori utteneranu accessu à u travagliu di parechji artisti di u mondu chì cullaburanu cù u giant di publicazione, à parechje foto è video di a so vita è altri cuntenutu multimediale.

Ogni settimana l'avvenimentu presenta novi artisti, di solitu stelle nascenti. L'ascultori seranu i primi à sente i so novi singles, i musicisti l'invitaranu in a so cucina creativa è sparte cun elli i sicreti di u so sonu è u so stile. In e settimane dopu, per esempiu, a cantante indie-pop spagnola Natalia Lacunza o a più nova stella di a scena di a cantatrice urbana italiana, Madame, esceranu à l'eventu. Tuttavia, i fanali ponu ancu aspittà à nomi menu cunnisciuti chì certamenti meritanu un interessu più largu di u publicu, è ci saranu ancu uni pochi di sorprese.

ciclu Samsung Music Galaxy Tuttavia, ghjovi ùn solu offre musica, ma ancu altri cuntenutu multimedia. Interviste, spettaculi privati, filmati in back-scene, post da e rete suciale, video clips, playlists per i servizii di streaming, etc., aspettanu i fans.. In questu modu, l'amatori di musica ponu mette in cuntattu più strettu cù i so preferiti è ponu scopre novi nomi. per sè stessu, chì pò esse prestu cunnisciutu da u mondu sanu.

Eventu Samsung Music Galaxy Ghjovi permetterà à e persone di seguità i so artisti preferiti è ancu novi stelle nascenti nantu à e rete suciale regulare. Tuttu u cuntenutu multimediale serà dispunibule gratuitamente nantu à e rete soziale di Samsung è di i musicisti, per esempiu in Facebook, Instagram o TikTok.

U più lettu d'oghje

.