Chiudi annunziu

Samsung hà introduttu novi TV in ghjennaghju Neo-QLED, chì sò i primi à esse custruitu nantu à a tecnulugia Mini-LED. Anu digià ricevutu elogi per i neri più profondi, una luminosità più alta è un dimming lucale migliuratu. Avà u giant tech hà vantatu chì i TV Neo QLED sò i primi TV in u mondu à riceve a certificazione Eye. Care da l'istitutu VDE.

VDE (Verband Deutscher Elektrotechniker) hè l'istitutu di ingegneria tedescu ricunnisciutu per a certificazione di l'ingegneria elettrica è a so certificazione Eye. CarE riceve prudutti chì sò cunsiderate sicuru per l'ochji umani. A certificazione include dui certificati - Safety For Eyes è Gentle To The Eyes.

I prudutti chì ricevenu a certificazione Safety For Eyes emettenu livelli sicuri di luce blu è radiazione infrarossa è ultravioletta cum'è determinata da a Cummissione Elettrotecnica Internaziunale (ICE). I dispositi chì ricevenu u certificatu Gentle To The Eyes rispondenu à i standard CIE (International Commission on Illumination) per a suppressione di melatonina.

Inoltre, VDE hà elogiatu i novi TV high-end per uniformità di culore è fideltà. Prima ancu a televisione ricevutu u premiu Best TV di tutti i tempi da a prestigiosa rivista tedesca di audio-video Video. Hè ancu fantasticu per i ghjoculi, postu chì vanta caratteristiche cum'è HDR10+, Super Ultrawide GameView (32: 9), Game Bar, 120 Hz di freccia di rinfrescante è variabile di freccia di rinfrescante o Auto Low Latency (u TV passa automaticamente in modalità di ghjocu o predefinitu quandu rileva un signalu da una cunsola di ghjocu, PC o altri dispositi).

U più lettu d'oghje

.