Chiudi annunziu

L'ultimu destinatariu di l'aghjurnamentu cù Androidem 11 è a superstruttura One UI 3.1 hè u telefunu Galaxy A42 5G. Hè un pocu surprisante chì hà cuminciatu à ottene cusì prestu, postu chì hè solu uni pochi di mesi è ùn hè ancu statu liberatu in tutti i so mercati previsti.

A nova aghjurnazione hà a versione di firmware A426BXXU1BUB7 è hè attualmente distribuitu in l'Olanda. Cum'è l'aghjurnamenti precedenti di stu tipu, questu duverebbe sparghje in altri anguli di u mondu in i ghjorni à vene. Include u patch di sicurità di marzu.

Cum'è quasi tutti i dispositi oghje Galaxy, chì finu à pocu tempu correva nantu à a superstruttura One UI 2.5, i Galaxy L'A42 5G salta a versione 3.0 è riceve a versione diretta 3.1.

Un aghjurnamentu di u telefunu porta caratteristiche Androidu 11 cum'è bolle di chat, permessi una volta, un widget separatu per a riproduzione di media o una sezione di cunversazione in u pannellu di notificazione. A nutizia di a superstruttura One UI 3.1 include, frà altre cose, applicazioni native mejorate, megliu opzioni per persunalizà l'icone, alcuni menu simplificati è più chjaru, un megliu cuntrollu di l'autofocus o l'abilità di arricchisce e videochiamate cù diversi effetti video. Tuttavia, funzioni più avanzate cum'è DeX wireless, u modalità di foto di u Direttore View, u serviziu di Google Discover Feed o l'applicazione di spartera di file Private Share pò esse mancanti da l'aghjurnamentu.

Di sicuru, l'ultima versione include ancu funzioni One UI 3.0, cum'è widgets migliurati nantu à u screnu di serratura è sempre in visualizazione, megliu paràmetri di u teclatu, megliu opzioni di cuntrollu parentale, a capacità di aghjunghje i vostri propri imaghjini o video à a pantalla di chjama, è stabilizazione di l'imagine mejorata per a camera.

U più lettu d'oghje

.