Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Avete pensatu à migliurà a sicurità di a vostra cumpagnia? Vulete avè una visione generale di a vostra famiglia quandu ùn site micca? I camere di sicurezza IP offrenu una soluzione simplice ma efficace. Perchè duvete esse interessatu à sceglie quale hè a diffarenza trà una camera IP classica di casa è una camera IP pensata per a vostra attività?

Sia chì vo circate un zitellu chjucu, una bella casa di famiglia in a periferia, o un affari riesciutu cù assai assi, a sicurità deve esse sempre a vostra priorità. Ùn hè micca per nunda chì a popularità, l'impurtanza, ma ancu e capacità sò in crescita camere di sicurezza intelligenti ritmu di missile. Tuttavia, sta tendenza porta ancu cun ella assai più prublemi quandu sceglite a suluzione ghjusta. In l'articulu, ci cuncintraremu dunque nantu à cumu travaglianu è ciò chì ponu fà camere IP. À u listessu tempu, chjaremu cumu e camere di sicurezza economiche per a casa differenu da quelle prufessiunali chì sò principalmente destinate à l'ambienti corporativi.

Cosa hè una camera IP?

Camera IP (Internet Protocol Camera) o camera di rete hè una designazione per un dispositivu chì cattura è trasmette l'imaghjini utilizendu u protocolu IP nantu à una reta di computer, o Internet. In u cuntestu sistemi di sicurità e camere di rete sò più spessu usate in a prutezzione di l'edificazioni è a pruprietà. A causa di a natura di a camera IP, hè pussibule guardà a trasmissione in diretta di a registrazione in ogni computer o, oghje, ancu via smartphone.

Grazie à u rapidu sviluppu di e tecnulugii muderni, e camere IP di sicurezza sò diventate rapidamente un pruduttu assai assequible è desideratu. Questa ùn hè micca u solu mutivu perchè pudemu vede sempre più cum'è una parte cumuna case intelligenti, camere di i zitelli, etc. Ci hè attualmente un gran numaru di funzioni avanzate è opzioni di stallazione per sceglie.

Camera IP di cunsumatori à pocu prezzu per l'usu in casa

Allora cuminciamu cù camere IP più economiche per usu generale in casa. Queste camere sò più adattate per i cunsumatori chì ùn anu micca paura di sperimentà è piace à pruvà novi tecnulugia per elli prima. In ogni casu, cum'è un veru mezzu per assicurà a pruprietà, serve à u più in un appartamentu o una casa più chjuca, di una sola storia, induve a porta ùn serà micca aperta duie volte. Per esempiu, pudete uttene una camera di rete intelligente per u vostru salottu per uni pochi di centu senza prublemi.

Quandu si fucalizza nantu à e funzioni specifiche di e camere IP destinate à l'usu cumuni di a casa, truverete chì ancu per pocu soldi ponu qualchì volta offre assai musica. Ancu s'ellu sò soprattuttu camere per l'usu interni, a maiò parte di elle anu almenu una funzione di visione di notte di basa, zoom digitale, un angolo di vista decentu è risoluzione Full HD o HD. Grazie à u cuncettu SmartHome, l'enfasi hè ancu spessu pusata nantu à a cumpatibilità cù assistenti vocali intelligenti (Google Assistant, Amazon Alexa, Siri) è applicazioni chjaru per monitorizà a registrazione da i dispositi mobili.

In generale, ùn avemu micca veramente assai à culpisce per e camere IP intelligenti, boni, perchè anu da truvà definitivamente i so clienti. Per un cuntrollu occasionale un animali domesticu in un appartamentu o in una terrazza vicinu à una casa in un quartieru tranquillu, sò perfetti. Ma à u listessu tempu, ùn devi micca scurdà chì ùn pudete micca mette troppu fiducia in elli. Ch'ella sia a so mancanza di affidabilità, durabilità, capacità di ricunniscenza, o l'assenza di innumerevoli funzioni di rilevazione critiche è risichi assuciati à salvà a registrazione in una carta di memoria. In corta, e camere IP economiche ùn sò micca adattati per l'usu cummerciale.

Vantaghji è svantaghji di e camere IP Home Security

+ Prezzu

+ Un saccu di funzioni intelligenti

+ Compatibilità SmartHome

+ Apparizione

- Affidabilità

- Resilienza

- Assenza di funzioni di sicurezza critiche

- A qualità di l'imaghjini trasmessi

Camera IP prufessiunali chì assicuranu a vostra attività

Avà andemu un pocu più in fondu è splendemu una luce nantu à a categuria di càmera IP per l'usu cummerciale. À u principiu, hè impurtante di mintuvà chì quandu parlemu di càmera di rete prufessiunale, hè quasi sempre un sistema cumplessu di parechji dispositi, è ancu una infrastruttura chì include una rete, un software di gestione di video è un sistema di visualizazione. In altre parolle, e camere IP prufessiunali sò pensate per sustene u monitoraghju prufessiunale è a cooperazione sicura di un gran numaru di camere, possibbilmente ancu. sensoru o detectors.

Paragunatu à e camere di cunsumatori più economiche, a cunfigurazione generale di e camere IP cummirciali pò sembra abbastanza cumplessa. U mutivu hè chì e camere simplici è megliu equipate offrenu più opzioni per stabilisce paràmetri di l'imaghjini individuali - ch'ella sia un tempu di esposizione simplice, cattura di l'imaghjini in un rapportu di cuntrastu largu (funzione WDR), o forse un codec Smart (Smart Stream, U-Code) . Indipendentemente da u mudellu di càmera specificu, stabilisce i paràmetri ghjusti per u vostru ambiente spessu richiede a presenza o almenu a cunsultazione di un espertu. Ma una volta chì tuttu hè cablatu è installatu prufessiunale, pudete confià chì u sistema catturarà in modu affidabile tutti i risichi di sicurezza.

I sistemi di càmera IP di l'imprese sò più efficaci per assicurà una zona più grande - per esempiu, cumpagnie è pruprietà assuciate, o edifici più grande è multi-store à quale un numeru più grande di persone anu accessu. I prezzi di queste camere varienu da millaie à decine di millaie di corone ceche.

In cunfrontu cù e camere IP di casa, e camere di rete per l'usu di l'affari offrenu freti di fotogrammi elevati ancu à risoluzioni più altu è sensori assai più sensibili, chì si traduce in una maghjina più nitida è più liscia. U software di analisi video intelligente hè ancu una parte integrante di u FirmWare di a serie più alta di càmera IP cummirciali, chì aiuta à raffinà e capacità di rilevazione di a camera, minimizzà u numeru di falsi allarmi causati da u muvimentu di ombre, animali, etc., è ancu reagisce immediatamente à i periculi registrati. In più di i basi rilevazione di muvimentu pò ancu esse, per esempiu, rilevazione avanzata di faccia, rilevazione di disturbi spaziali, rilevazione di corsa, rilevazione di folla o rilevazione di oggetti mancanti. Per dà una idea, u sistema di càmera VIVOTEK in tuttu, vale à dì supplementatu cù a registrazione (NVR o SW VAST 2), offre a funzione Smart Search (deteczione di u muvimentu in l'imaghjina in a registrazione), grazia à quale pò truvà cambiamenti. in l'imagine nantu à a registrazione oraria in pocu seconde.

I càmera prufessiunali sò stallati micca solu per u scopu di a visione generale o di surviglianza, ma ancu per u scopu di ricunnosce un ughjettu o un avvenimentu è a so identificazione sussegwente (persona, bagaglii, numeru di registrazione di u veiculu) in cumbinazione cù una risposta automatizata (invià un email, cambià. nantu à l'uscita di alarme cù una sirena, apre u cancellu). Questu risultatu in esigenze più altu nantu à u dettagliu necessariu, o nantu à a qualità di l'imaghjini necessaria. E fotocamere prufessiunali sò sopratuttu decorate cù una sensibilità di luce elevata, un brevi tempu d'esposizione per prevene u muvimentu sfucatu ancu in cundizioni di illuminazione povera, è u livellu di illuminazione (possibilmente ancu gamma, cumplessità è uniformità di l'illuminazione IR).

Pudete ancu cuntà una varietà di opzioni quandu arregistrate è salvate video. E fotocamere prufessiunali supportanu l'ottimisazione di u flussu di dati cù codec intelligenti, risparmiendu cusì investimenti per u almacenamentu di dati. Supportanu ancu a pussibilità di cunnette à e plataforme di nuvola per fighjà l'imaghjini in diretta è e registrazioni da ogni locu in u vostru PC o telefuninu. I càmera IP di l'impresa per l'usu esternu sò carattarizati da una custruzzione durable (contra l'effetti di u clima, ma ancu contr'à i danni meccanichi) è un più altu gradu di adattabilità.

Vantaghji è svantaghji di e camere IP cummerciale

+ Affidabilità

+ Rilevazione di muvimentu intelligente

+ Custruzzione durabile

+ Integrazione più faciule di altri dispositi

+ Opzioni di persunalizazione maiò

+ Software più sofisticatu

- U prezzu

- Pò esse bisognu di una cunfigurazione prufessiunale

Camera IP VIVOTEK verificata - una marca di punta in u campu di a sicurità di càmera

Cumpagnia VIVOTEK dapoi u 2000 offre una larga gamma di camere IP corporative per l'usu esternu è interni. Attualmente, mantene una vasta rete di distributori in più di 116 paesi in u mondu. Hè nutate ancu a cullaburazione cù Trend Micro, chì prutegge tutte e camere è e dati trasmessi da ciber-attacchi cù un software antivirus sofisticatu. Per l'affari Camera IP da VIVOTEK hè un disignu tipicu robustu, software di analisi video Smart VCA, rilevazione intelligente di muvimentu è ottimisazione perfetta di a qualità di u flussu di dati in u trasferimentu di registrazione.

I mudelli di camera IP VIVOTEK più venduti nantu à Alza.cz

Camera di rete da Uniview - A megliu sicurità rende u mondu un locu megliu

Sicurezza 24/7 per una casa, affari o ristorante di famiglia? L'imprese aiutanu à assicurà tuttu questu Camera IP Uniview. Sta cumpagnia, ancu s'ellu hè stata fundata pocu pocu in u 2011, hè stabile trà i più grandi attori in u mercatu di càmera di sicurezza. L'innuvazione, l'accessibilità è a ricerca incessante di a perfezione formanu i blocchi di basi di l'impresa sana. Camera di rete Uniview sò furnuti cù un sensoru sensibule è ponu evoca a registrazione di alta qualità à un prezzu bellu. In a serie più alta è più caru, pudemu ancu truvà un chip speciale di apprendimentu prufondu chì furnisce u massimu rendimentu per i bisogni di funzioni di analisi video intelligenti. Di sicuru, ci hè un telefuninu fine, ma ancu una applicazione desktop per u vostru smartphone è urdinatore.

I mudelli di camera IP Uniview più venduti nantu à Alza.cz

Conclusioni - quale suluzione di sicurità hè megliu per voi?

U prugressu tecnologicu hà ancu avutu un impattu significativu annantu à l'industria di i sistemi di càmera è a sicurità - micca solu e camere di rete sò dunque assai più efficaci, assequibili è intelligenti. Sè vo circate un accessori di sicurità per a vostra casa intelligente, pudete certamente riesce cù una camera IP di casa intelligente è economica chì mantene u vostru appartamentu sottu cuntrollu tuttu u ghjornu attraversu una applicazione mobile. Ma s'è vo vulete assicurà bè i locali più grande, cum'è una sucità o un grande terrenu cù una casa, ùn paga micca di cumprumissu à a qualità. I camere è i sistemi IP di l'impresa offrenu innumerevoli funzioni avanzate è si adattanu cumplettamente à i bisogni di a vostra attività o casa!

U più lettu d'oghje

.