Chiudi annunziu

Samsung hà assicuratu un altru cliente in Canada per u so equipamentu di telecomunicazione di a rete 5G. Hè diventatu SaskTel. U giant tecnologicu sudcoreanu serà l'unicu fornitore di l'equipaggiu 20G è 4G à a cumpagnia, chì hè stata fundata à u principiu di u XXu seculu, per a so RAN (Radio Access Network) è u core di a rete.

SaskTel hà dettu chì hà cunfidenza in "e tecnulugie 5G di punta di Samsung" è in a "connettività eccezziunale inherente à e so soluzioni 5G". Samsung furnisce a cumpagnia cù tuttu u hardware è u software necessariu per assicurà a so entrata successu in u campu 5G.

Sicondu SaskTel, a cullaburazione 5G trà questu è Samsung hè un passu impurtante per stabilisce e fundazioni per e cità intelligenti, l'assistenza sanitaria virtuale di a prossima generazione, l'educazione immersiva, a tecnulugia di l'agricultura intelligente è i ghjoculi di prossima generazione.

SaskTel ùn hè micca u primu o l'unicu cliente canadianu di Samsung in questa zona di tecnulugia in crescita assai rapida. À a fine di u 2019, Vidéotron hà firmatu un cuntrattu cù u giant tecnulugicu per furnisce u so equipamentu 5G, è l'annu passatu TELUS, a terza cumpagnia di telecomunicazioni in u paese, hà fattu u listessu.

In questa industria, in più di u Canada è di i Stati Uniti, Samsung hà pocu tempu focalizatu nantu à l'Europa, induve vole prufittà di i prublemi in corso di u giant di telecomunicazioni è smartphone Huawei, Giappone è India.

U più lettu d'oghje

.