Chiudi annunziu

Presunte specifiche di càmera di u telefunu anu filtratu in l'aria Galaxy A22. Cum'è u so predecessore l'annu passatu Galaxy A21 duverebbe avè quattru sensori posteriori è a stessa risoluzione in più di u principale.

Sicondu u situ coreanu The Elec, citatu da SamMobile, serà Galaxy A22 hà una camera quadru cù una risoluzione di 48, 8, 2 è 2 MPx. A camera frontale deve avè una risoluzione di 13 MPx. I sensori per u modulu di foto posteriore sò dite chì sò furnuti da a divisione Samsung Electro-Mechanics di Samsung, mentre chì u modulu di foto frontale hè furnitu da CoAsia.

Samsung hè destinatu à l'India è altri mercati emergenti cù u telefunu. Duverebbe esse dispunibule in varianti 4G è 5G. Sicondu rapporti non ufficiali, l'ultime serà equipatu di un chipset Dimensity 700, 3 GB di memoria è serà dispunibule in almenu quattru culori - grisgiu, verde chjaru, biancu è viola. A versione 4G prubabilmente usà un chip menu putente è hè pussibule chì differiscerà da a versione 5G in altri spazii.

Galaxy L'A22 5G puderia esse u smartphone 5G u più economicu di u giant tecnulugicu sudcoreanu quist'annu è probabilmente costarà menu di i 279 € (circa 7 CZK) per u quale hè statu lanciatu. Galaxy A32 5G. Hè da esse introduttu in qualchì tempu in a seconda mità di l'annu.

U più lettu d'oghje

.