Chiudi annunziu

Samsung cuntinueghja à lancià u so patch di sicurezza di marzu - u so ultimu destinatariu hè un smartphone di fascia bassa di dui anni. Galaxy A20.

A nova aghjurnazione porta a versione di firmware A205XXDXU9BUC4 è hè attualmente distribuitu in certi paesi asiatichi. Cum'è sempre, però, si deve prestu espansione à altri anguli di u mondu. L'aghjurnamentu include correzioni di bug non specificate è miglioramenti di u rendiment di u dispositivu. In più di i bug riparati da Google, l'ultimu patch di sicurezza risolve trè vulnerabilità critiche ligati à u chipset Exynos 990 è 16 altre sfruttate di smartphone. Galaxy.

Sè vo site impaciente, pudete, cum'è sempre, pruvà à furzà una stallazione di l'aghjurnamentu manuale aprendu u menu Settings, scegliendu l'opzione Aghjurnà u software è toccu l'opzione Scaricate è installate.

In l'ultimi ghjorni è settimane, Samsung hà liberatu u patch di sicurità di marzu per una larga gamma di dispositi, cumprese mudelli di serie Galaxy Note 10, S10, S9, S20 è Note 20, smartphones plegabili Galaxy Piega a Galaxy Da Fold 2, telefoni Galaxy A8 (2018) a Galaxy M31 o tablette di punta Galaxy Tab S7. U supportu di u software di Samsung hè statu veramente esemplariu ultimamente è altri fabricatori puderanu piglià un spuntu in questu sensu. Quale averia dettu chì micca tantu tempu fà ?

U più lettu d'oghje

.