Chiudi annunziu

I disputi nantu à i brevetti di i telefoni intelligenti ùn sò micca rari - pensate solu à a "leggendaria" battaglia di tribunale di sette anni trà Samsung è Applem, finitu in 2018. È un altru pò esse in l'orizzonte.

Sicondu Bloomberg, Huawei pensa à inizià a carica Samsung è Apple tariffi "ragiunate" per l'accessu à a so basa di dati di patenti di tecnulugia 5G. U capu di u so dipartimentu ghjuridicu, Song Liuping, hà dettu chì hà prumessu chì u giant tecnulugicu avarà tariffi più bassi cà i so rivali Qualcomm, Nokia è Ericsson. Più precisamente, duveranu esse limitati à $ 2,50 per ogni smartphone vendutu (per paragone - Qualcomm d'Apple per ogni iPhone accusatu trè volte più, facendu chì i giganti tecnologichi di i Stati Uniti s'affaccianu in tribunale).

Sicondu l'agenzia, u scopu di Huawei hè di ottene 2019-1,2 miliardi di dollari (circa 1,3-26,3 miliardi di corone) da i diritti di patenti è licenze emesse da 28,5 à questu annu. Si dice chì questi fondi sò reinvestiti in a ricerca di a tecnulugia 5G è sò destinati à aiutà a cumpagnia à mantene a so pusizioni cum'è un fornitore leader di l'equipaggiu per e rete 5G.

Cunsiderendu chì Huawei riclama una quantità relativamente chjuca paragunatu à l'altri, pro Apple è ùn deve esse un grande prublema per Samsung per fà un trattu cun ellu. À questu tempu, però, a pusizione di u guvernu US ùn hè micca cunnisciuta. Huawei sustene chì e sanzioni in corso chì l'hanu impeditu di fà affari cù cumpagnie americane ùn deve micca impediscenu di raccoglie i diritti di patenti perchè i so patenti sò dispunibuli publicamente. Se l'amministrazione di u presidente Joe Biden hè d'accordu cù una tale interpretazione resta da vede.

U più lettu d'oghje

.