Chiudi annunziu

Sicondu i recenti rapporti non ufficiali, Qualcomm travaglia nantu à un novu chipset mid-range cù a designazione di mudellu SM7350, chì puderia intruduce sottu u nome. snapdragon & 775. Avà anu penetratu l'etere informace, chì a cumpagnia prepara un chip per i notebooks ARM, chì deve esse custruitu nantu à u novu chipset per smartphones.

U novu chip per i laptops ARM duveria portà a designazione di mudellu SC7295 è esse u successore di u chip Snapdragon 7c di l'annu passatu. Si deve esse una suluzione per i dispusitivi in ​​esecuzione nantu à i sistemi Windows è ChromeOS è avè u vantaghju di un modem 5G integratu.

U chip deve aduprà u cunnisciuta 1 + 3 + 4 arrangiamentu di core di processore. U core principale hà da esse "tick" à una freccia di finu à 2,7 GHz, mentre chì i trè altri nuclei grandi à una frequenza di finu à 2,4 GHz. I nuclei ecunomichi duveranu allora corre à 1,8 GHz. Ùn hè micca cunnisciutu per u mumentu chì GPU averà u chipset. Hè prubabilmente fabricatu cù un prucessu 5nm, chì deve permette à i pruduttori di laptop per enfatizà a vita di a bateria di tuttu u ghjornu.

Inoltre, si dice chì sustene a memoria LPDDR5 (cù una freccia di 3200 MHz) è a memoria LPDDR4X più antica (cù una frequenza di 2400 MHz). L'almacenamiento deve esse u tipu UFS 3.1 Gear 4.

À questu puntu, ùn hè micca chjaru quandu u SC7295 puderia esse introduttu, o chì i notebooks ARM puderanu esse u primu à aduprà. In questu cuntestu, vi ricurdemu chì u chipset per i laptops ARM (più precisamente, u vostru propiu) apparentemente, Samsung hè ancu preparatu.

U più lettu d'oghje

.