Chiudi annunziu

Diversi rapporti anecdòtici in l'ultimi mesi anu dichjaratu chì Samsung hà interromputu a produzzione di a linea populari Galaxy Notes. Cù a liberazione di u smartphone Galaxy S21 Ultra, chì sustene u stylus S Pen, puderia pare chì u giant tech hà decisu di veramente "cut" a linea. Tuttavia, oghje, à u sollievu di parechji fans, hà cunfirmatu chì a serie ùn hè micca morta è continueremu à vede. Ùn quist'annu però.

À a riunione annuale cù l'azionisti, unu di i capi di a divisione Samsung Electronics, DJ Koh, hà dettu chì questu annu puderia esse un lanciu. Galaxy Nota 21 difficiule, per via di una seria carenza di chips è un scontru cù i prudutti esistenti. Tuttavia, hà dettu chì Samsung lanciarà un novu mudellu di a serie l'annu prossimu. Hà aghjustatu chì a data di lanciamentu di u prossimu mudellu pò differisce da i lanci precedenti.

"Galaxy Nota hè una categuria di produttu impurtante per noi, chì hè stata assai populari cù i cunsumatori per 10 anni. L'esperienza di l'utilizatori cù u S Pen hè un spaziu induve l'affari mobile di Samsung hà travagliatu più duru chè qualcunu altru. U timing di u so lanciamentu pò varià, ma faremu tuttu per ottene i clienti Galaxy E note ùn anu micca deluso " disse Koh.

Dapoi u mudellu di punta di a nova serie flagship Galaxy S21 - S21 Ultra - sustene u S Pen, hè statu largamente speculatu in l'ultimi mesi chì a serie Samsung Galaxy A nota serà rimpiazzata da una serie Galaxy S è slim down a so gamma di smartphones. A cumpagnia vole ancu cunsulidà a pusizione di a gamma Galaxy Z Fold cum'è un mudellu ultra-premium è fate una serie Galaxy Z Flip hè più assequible per chì i cunsumatori ponu aghjurnà più facilmente i telefoni intelligenti plegabili.

U più lettu d'oghje

.