Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Un rigalu in forma di smartwatch pò esse acquistatu da ogni novu cliente di Mutumut. Tuttu ciò chì duvete fà hè di piglià l'assicuranza, scaricate l'app, compie una sfida sportiva simplice è sparte u vostru successu in Facebook, Twitter, Instagram o LinkedIn cù l'hashtag #mutumuturospekt. Dighjà in u primu mese di assicuranza, pudete fà pudete sportà u smart watch Garmin Vívoactive 3 o un voucher per 5000 corone. Pudete cumprà per quessa

dit un altru orologio, possibbilmente un bracciale di fitness, secondu a vostra propria scelta. Ancu più caru - basta pagà a diferenza.

Smart watch sport fb

Centinaie di persone anu digià ricevutu u watch

Micca solu uttene un rigalu, ma ancu mette in forma in u prucessu. Simply win-win. U cliente di Mutumut Jiří B. hà scrittu annantu à questu contu: "Grazie à a sfida, aghju persu 3 chilò, è sopratuttu vogliu cuntinuà à curriri. Vogliu ringrazià assai per a motivazione chì m'avete datu. " Pudete fà a sfida da u sportu chì vi cunvene, sia preferite lunghe camminate, furmà per una maratona, ciculu per travaglià o forse esercitassi in casa via Zoom. . "Aghju fattu circa 55 passi è, grazie à Rekol, chì i so servizii aghju utilizatu per a prima volta, aghju andatu in bicicletta per 3 ore è mezza. È ùn hà micca feritu ancu ", hà scrittu Ondřej N dopu avè cumpletu a sfida mensile. Ùn hè veramente micca male, più di 400 persone anu digià cumpletu a sfida. Hè stallatu in modu chì ognunu pò manighjà lu è à motivà i clienti Mutumuta à spustà rigulari.

Apple Watch Garmin

Smart primawatch, poi cashback

Ùn avete micca slack off ancu dopu avè fattu. Mutumutu i so clienti ricumpensa per un stile di vita sanu durante u periodu di assicurazione. Ogni trimestre, riceverete soldi da a prima d'assicuranza pagata direttamente à u vostru contu bancariu. Mutumuta vi restituirà 5% di a prima d'assicuranza per ùn fumà, un altru 5% per i cuntrolli regulari cù u duttore è finu à u 20% per u sport. Cashback hè basatu annantu à i punti chì cullate in l'app. Tutti i sporti chì sò digià citati sò inclusi: caminata, corsa, ciclismo, ma ancu attività in i campi sportivi, cum'è a furmazione di pesu, a natazione, u yoga o forse u tir à l'arcu. Duranti u tempu quandu i campi sportivi sò chjusi, guadagnerete u listessu puntu di ricumpensa per l'eserciziu in casa.

L'app Mutumutu

Perchè Mutumutu face questu?

Perchè ellu voli avè una cumunità di clienti chì si preoccupanu di l'altri. Grazie à u prugramma di prevenzione, i clienti sò più sani à longu andà, chì significa menu avvenimenti d'assicuranza induve i soldi deve esse pagatu. In u risultatu, tutti risparmianu soldi. Sanu Assicuranza di vita, chì vi motivarà à spustà, pudete facilmente organizà in linea. Mutumuta assicura solu e cose più impurtanti: incapacità di travaglià, incapacità è morte. Quandu hè necessariu, supplementà i vostri ingressu è furnisce per voi è a vostra famiglia. Cù Mutumutu, averete un sonnu più riposu, è ancu cunducerete un modu di vita sanu. Cù un smart watch è cashback, si funziona.

U più lettu d'oghje

.