Chiudi annunziu

Comu sapemu, Samsung hè prova di migliurà a qualità di custruzzione di a so linea Galaxy Z Fold è circa à Galaxy Da Fold 3 Puderia esse u so primu telefunu flexible per offre un tipu di prutezzione di l'acqua. Sicondu a nova filtrazione, u dispusitivu ùn hà micca certificazione IP, ma deve esse a prova di splash.

Questu ùn significa micca chì puderete Galaxy Immergendu u Fold 3 in l'acqua senza risicà danni, aumenterà e probabilità di sopravvivenza di u telefuninu se, per esempiu, sguassate accidentalmente un liquidu. In ogni casu, u fattu chì u dispusitivu hè suppostu avè a prutezzione di splash ci dice un pocu di più nantu à u so disignu, vale à dì chì u so mecanismu di cerniera serà migliuratu ancu di più per attivà sta prutezzione.

A listessa fonte dichjara ancu avè ottenutu parechji pezzi d'infurmazioni riguardanti u futuru smartwatch Galaxy Watch 4 a Galaxy Watch Active 4. In più di cunfirmà chì i dui orologi vi curriri invece di u Tizen na pruprietà androidEiu sò Wear OS, hà dichjaratu chì seranu offerti in i stessi culori cum'è Galaxy Z. Tuttavia, ùn hè micca chjaru s'ellu vulia dì Galaxy Da Fold 3 o dopu Galaxy Da Flip.

Galaxy In ogni casu, secondu a filtrazione precedente, u Z Fold 3 serà dispunibule almenu in neru è verde, mentri Galaxy Z-Flip 3 in neru, beige, verde è purpura chjaru.

U più lettu d'oghje

.