Chiudi annunziu

Durante a riunione annuale cù l'investituri in Seoul, un rappresentante di Samsung hà dichjaratu chì a cumpagnia hè attualmente affruntata da una seria carenza di chips semiconductor. A carenza hè prevista per approfondisce in i prossimi mesi, chì puderia influenzà certi segmenti di l'affari di u giant tecnologicu sudcoreanu.

Unu di i capi di a divisione più impurtante di Samsung, Samsung Electronics DJ Koh, hà dettu chì a penuria globale di chips pò esse un prublema per a cumpagnia in u sicondu è u terzu trimestre di questu annu. Dapoi u scoppiu di a pandemia di coronavirus, ci hè stata una dumanda senza precedente per i dispositi elettronichi cum'è smartphones, tablette, laptops, computers, console di ghjocu, ma ancu, per esempiu, servitori nuvola. A mancanza di chips in u mercatu hè stata sentita per qualchì tempu da i giganti tecnulugichi cum'è AMD, Intel, Nvidia è Qualcomm, chì i so ordini sò cumpresi da i funderi di Samsung è TSMC cù ritardi. In più di elli, però, a mancanza di chips hà ancu affettatu e grande cumpagnie di vitture cum'è GM o Toyota, chì anu da suspende a produzzione di vitture per parechje settimane.

A mancanza di chips era ancu unu di i mutivi per quessa quist'annu ùn videremu micca una nova generazione di a serie Galaxy Ppi.

"Ci hè un seriu sbilanciamentu globale in l'offerta è a dumanda di chips in u settore IT. Malgradu a situazione difficiule, i nostri dirigenti di l'affari si riuniscenu cù i partenarii stranieri per risolve questi prublemi. Hè difficiuli di dì chì u prublema di carenza di chip hè stata risolta à 100 per centu ", disse Koh. In più di Samsung, u principale fornitore di Apple, Foxconn, hà ancu manifestatu preoccupazione per a mancanza di chip.

U più lettu d'oghje

.