Chiudi annunziu

Missaghju cummerciale: Oghje, Xiaomi cumencia à vende u flagship longu aspittatu Mi 11 in a Repubblica Ceca. Per principià, u fabricatore hà preparatu trè bonus chì ponu esse acquistati quandu si compra u telefunu. Senza dubbitu, u rigalu più attraente hè un Mi watch Watch vale più di trè mila corone.

Xiaomi Mi 11 hè un smartphone ottimamente equipatu chì hà riesciutu micca solu in termini di design. U processore Snapdragon 888 ticks à l'internu, a fronte hè duminata da un display AMOLED superiore cù una freccia di rinfrescante di 120 Hz, è a parte posteriore hè decorata cù una camera 108MP cù stabilizazione ottica è supportu video 8K, chì hè cumplementatu da un 13MP ultra-wide-angle. lenti è una camera macro 5MP. U telefunu impressiona ancu cù una carica rapida di 55W cablata è wireless 50W, altoparlanti stereo Harman Kardon è, infine, un tipu speciale di rinfrescamentu cù a tecnulugia LiquidCool cù una camera di evaporatore. Di sicuru, ci hè ancu 5G, Wi-Fi 6, NFC o Bluetooth 5.1.

1520_794_Xiaomi Mi 11

Sè site interessatu à u novu Xiaomi Mi 11, certamente ùn ritardate micca a vostra compra per troppu tempu. Inseme cù u lanciu di vendita, Xiaomi hà preparatu 3 bonus, u più attraente di quale hè un smart watch gratuitu, validu per menu di una settimana.

Quandu cumprate Mi 11, avete trè benefici:

  • Xiaomi Mi Watch gratuitu (finu à 24/3, solu per Mi 11 8/256GB)
  • A pussibilità di cumprà un novu pruduttu in rate senza un aumentu (finu à 31.) 
  • Sostituzione di display gratuitu per 1 annu

Quandu compra u Xiaomi Mi 11, pudete sceglie da un paru di culori (Grigiu è Blu) è da duie varianti di capacità - 8/128GB è 8/256GB, mentre chì inizialmente l'ultimu hè principalmente dispunibule, chì hè cupartu da un rigalu in u forma di un Mi watch Watch.

U più lettu d'oghje

.