Chiudi annunziu

I televisori Samsung Neo QLED anu ricivutu una certificazione supplementaria da l'istitutu VDE ricunnisciutu. Sta volta, u certificatu appena emessu cunfirma chì hè ancu grande per ghjucà.

Samsung hà annunziatu chì i so quattru TV Neo QLED - QN900, QN800, QN90 è QN85 - sò i primi in l'industria à riceve a certificazione VDE Gaming TV Performance. VDE (Verband Deutscher Elektrotechnikem) hè una istituzione d'ingegneria tedesca ricunnisciuta in u mondu specializata in a certificazione di l'ingegneria elettrica. Uni pochi ghjorni fà aghju compru Neo QLED TV certificatu di l'ochju Care, chì certifica chì sò sicuri per l'ochji umani.

I novi TV high-end di Samsung, chì sò i primi à esse custruitu nantu à a tecnulugia Mini-LED, anu una latenza estremamente bassa di 10ms, grazie à quale offrenu una sperienza di ghjocu immersiva. I TV vantanu ancu una luminosità massima di più di 1000 nits, offre un grande rendimentu HDR.

Inoltre, i TV Neo QLED presentanu funzioni di ghjocu cum'è AMD FreeSync Premium Pro, Motion Xcelerator Turbo+ (frequenza di rinfrescante di 120Hz), Game Bar è Wide Game View (rapportu d'aspettu 21: 9 è 32: 9). L'esperienza di ghjocu hè ancu rinfurzata da u voluminu di culore di 100%, sfumature più profonde di neru o un megliu cuntrollu di dimming lucale (via retroilluminazione Mini-LED). I TV funzionanu ancu bè cù PC è cunsole high-end cum'è PS5 è Xbox Series X.

U più lettu d'oghje

.