Chiudi annunziu

Google hà publicatu u so "Rapportu di Securità di Publicità" annuale in u quale hà spartutu qualchi dati ligati à a so attività di publicità. Sicondu ella, u giant tecnulugicu di i Stati Uniti l'annu passatu hà bluccatu o sguassatu circa 3,1 miliardi di annunzii chì violavanu e so regule, è in più, circa 6,4 miliardi di annunci anu da affruntà alcune restrizioni.

U rapportu sustene chì e restrizioni di l'annunzii di Google permettenu di rispettà e lege regiunale o lucale. U prugramma di certificazione di a cumpagnia adopta ancu i metudi di implementazione currispondenti. Questu hè necessariu per assicurà chì l'annunzii sò visualizati solu quandu sò adattati per u piazzamentu. Questi annunzii anu ancu esse legali è cunforme cù i requisiti regulatori.

Google dice ancu in u rapportu chì avia da bluccà 99 milioni di annunci ligati à u coronavirus l'annu passatu. Quessi eranu principalmente publicità chì prumettenu una "curazione miraculosa" per COVID-19. A cumpagnia hà avutu ancu bluccà l'annunzii chì prumovevanu i respiratori N95 quandu eranu in short supply.

À u listessu tempu, u numeru di cunti di publicità bluccati da Google per violazione di e regule hà aumentatu da 70% - da un milione à 1,7 milioni. A cumpagnia hà dettu chì hà da cuntinuà à invistisce in regule, squadre d'esperti è tecnulugia quist'annu per prevene e minacce potenziali. Si dice ancu di cuntinuà à espansione u scopu di implementazione di u so prugramma di verificazione à una scala glubale è strive à migliurà a trasparenza.

Hè precisamente in l'area di a trasparenza chì Google hà sempre spaziu per migliurà, cum'è pruvucatu da parechji prucessi ligati à a prutezzione di a privacy di l'utilizatori. L'utilizatori anu raghjone per crede chì a Cumpagnia raccoglie e so dati senza u so permessu.

U più lettu d'oghje

.