Chiudi annunziu

Comu sapete, Samsung hè u più grande fabricatore di chip di memoria di u mondu, ma quandu si tratta di chips di smartphone, hè significativamente più bassu in u ranking. In particulare, hà finitu in u quintu postu l'annu passatu.

Sicondu un novu rapportu da Strategy Analytics, a quota di u mercatu di Samsung era 9%. MediaTek è HiSilicon (una filiale di Huawei) eranu davanti à ellu cù una parte di 18%, Apple cù una parte di 23% è u capu di u mercatu era Qualcomm cù una parte di 31%.

U mercatu di chip di smartphone hè cresciutu di 25% annu à $ 25 miliardi (pocu menu di 550 miliardi di corone), grazia à una solida dumanda di chipsets cù connettività 5G integrata. Ci era ancu una grande dumanda di chips 5nm è 7nm, benefiziu a divisione di fonderia di Samsung è TSMC.

Chips 5nm è 7nm rapprisentanu u 40% di tutti i chipsets di smartphone l'annu passatu. Più di 900 milioni di chips cù intelligenza artificiale integrata sò stati ancu venduti. Quandu si tratta di chips di tavuletta, Samsung hà ancu classificatu quintu - a so parte di mercatu era 7%. Era u numeru unu Apple cù una parte di 48%. Hè stata seguita da Intel (16%), Qualcomm (14%) è MediaTek (8%).

A parte di Samsung di u mercatu di chipset di smartphone dipende assai da a vendita di smartphone Galaxy, in ogni modu, hè prova di espansione a so attività fornendu chips à altre marche, cum'è Vivo. Strategy Analytics aspetta chì a parte di u giant tecnologicu coreanu di stu mercatu aumenterà questu annu.

U più lettu d'oghje

.