Chiudi annunziu

Samsung pò rimpiazzà u sistema operatore Tizen cù unu o più smartwatches questu annu androidov WearOS. Ma quandu si tratta di a cartera di smart TV, u giant tecnologicu coreanu ùn hà micca mutivu per abbandunà Tizen. Se solu perchè, secondu l'analisti di u mercatu, Tizen resterà a principale piattaforma di streaming TV per anni à vene.

Tizen hè simplicemente troppu successu per Samsung per cunsiderà ancu di rimpiazzà. L'annu passatu, a cumpagnia hè diventata u numeru unu in u mercatu di TV per a 32a volta in una fila, guadagnendu una parte di pocu menu di XNUMX%, è tutti i so smart TV sò alimentati da Tizen. In altri palori, u palu gigante di Samsung mantene stu sistema basatu in Linux "nantu à a mappa" è assicurendu u so successu cuntinuatu.

Sicondu rapporti precedenti, Tizen hà alimentatu 2019% di tutti i TV in u mercatu in 11,6. Un annu dopu, sta cifra hè cresciutu à 12,7% cum'è u numeru di TV alimentati da Tizen hè aumentatu à più di 162 milioni.

Tizen hè cresciutu tremendamente in l'ultimi cinque anni è avà hè u primu postu in u mercatu di smart TV in termini di quota di mercatu. Hè seguitatu da WebOS da LG cù una parte di 7,3% è Fire OS da Amazon cù una parte di 6,4%.

U più lettu d'oghje

.