Chiudi annunziu

I spedizioni di pannelli di a divisione Samsung Display di Samsung sò cascate di 9% in ghjennaghju cumparatu cù u mese precedente. Sicondu a cumpagnia di ricerca di marketing Omdia, pò avè assai di fà cun ella Apple.

Apple hè una di e cumpagnie tecnologiche più riesciute in u mondu, è i so iPhone sò parechji di i smartphones più venduti in u mercatu. Da u puntu di vista di un fornitore di cumpunenti, un trattu cù u giant di Cupertino generalmente significa un modu sicuru per guadagnà un grande prufittu, ma cum'è l'iniziu di l'annu hà dimustratu, ùn hè micca sempre u casu.

Samsung Display hè u principale è solu fornitore di display OLED per iPhone 12 mini, chì puderia sona cum'è una strada sicura per u successu. Salvu chì ùn era micca - u mudellu più chjucu di a nova generazione di l'iPhone ùn si vende micca cusì ch'ellu avissi vulutu Apple presentatu, chì significava menu ordini di pannelli OLED da a divisione di visualizazione di Samsung.

In un novu rapportu, Omdia hà dettu chì e spedizioni di pannelli OLED di a divisione sò cascate di 9% in ghjennaghju paragunatu à dicembre, cunfirmendu chì u risultatu sfavore hè in gran parte dovutu à e vendite più povere di l'iPhone 12 mini.

In listessu modu, e spedizioni glubale di pannelli OLED sò cascate da 9% mese à mese. Sicondu Omdia, 53 milioni di pannelli OLED sò stati spediti à u mercatu in ghjennaghju, è Samsung Display hà cuntatu 85 per centu di elli.

Ùn hè micca a prima volta chì site Apple cunfidenza eccessiva in a so capacità di vende iPhones è hà causatu prublemi per a divisione di u giant tecnologicu. In u 2019, u giant di u smartphone hà pagatu à a cumpagnia 684 milioni di $ (circa 15 miliardi di corone) per ùn avè micca pigliatu da ellu a quantità minima di display chì hà impegnatu in u so cuntrattu. L'annu passatu, hà ancu avutu à pagà un miliardo di dollari (circa 22 miliardi di corone) per ragioni simili.

U rapportu di Omdia ùn dice micca questu Apple hà da pagà un'altra fine à a divisione, però, sta opzione esiste quì, è dinò, ùn deve esse micca "minore".

U più lettu d'oghje

.