Chiudi annunziu

Ricertamenti, i rapporti sò stati flottanti intornu à chì LG cunsidereghja vende a so divisione di smartphone in perdita per parechji anni. Più ricenti, l'anzianu giant di smartphone duvia vende a divisione à u conglomeratu vietnamita VinGroup, ma i partiti ùn anu micca un accordu. Avà, secondu Bloomberg, pare chì a cumpagnia hà decisu di chjude a divisione.

Sicondu infurmazioni micca ufficiali, u "trattu" cù u giant VinGroup hè cascatu perchè LG avia da dumandà un prezzu troppu altu per a divisione di perdita. Si dice ancu chì LG hà suspesu i so piani di lancià tutti i novi smartphones (cumpresu u telefunu di cuncettu LG Rollable) in a prima mità di l'annu. In altre parolle, datu chì a cumpagnia ùn hà micca truvatu un cumpratore adattatu per a divisione, pare chì ùn hà micca altra scelta ma chjude.

L'affari di u telefuninu di u giant tecnulugicu sudcoreanu hà generatu una perdita cuntinuu da u sicondu trimestre di u 2015. Da l'ultimu trimestre di l'annu passatu, a perdita hè stata di 5 trillion won (circa 97 billion corone).

Se a divisione deve esse chjusa, l'antichi primi trè (darrettu à Samsung è Nokia) abbandunarà u mercatu di i telefoni smartphones, è certamenti seria una vergogna micca solu per i fan di sta marca. In ogni casu, LG ùn era micca capaci di catturà l'iniziu di i pruduttori cinesi predatori, è malgradu u fattu chì hà liberatu telefoni boni (è spessu innovativi) nantu à u mercatu, era simplicemente micca abbastanza in una cumpetizione assai dura.

U più lettu d'oghje

.