Chiudi annunziu

U novu smartphone di punta di Samsung Galaxy I partiti interessati chì pre-ordinenu una nova TV da a serie di mudelli Neo QLED 21K di questu annu trà oghje è 11 d'aprile 2021 riceveranu u S4 cum'è bonus. Bonus si applica à 4K QN95A, QN91A, QN90A è QN85A pre-ordini fatti attraversu a tenda in linea samsung.cz. Dopu avè sceltu una TV è aghjunghje à a cesta, u telefunu hè aghjuntu automaticamente Galaxy S21 5G per u prezzu di CZK 0. Offerta valida finu à l'11 d'aprile di u 2021 o finu à l'esurtazione di e scorte.

A pre-ordine inseme cù u bonus per u prezzu di CZK 0 serà cunfirmatu paghendu per l'ordine. Bonus telefonu Galaxy U S21 5G hè di culore grisgiu, cù una memoria interna di 8 GB / 128 GB è u valore di u bonus hè CZK 22. I prezzi di i TV à i quali Samsung furnisce smartphones cum'è bonus Galaxy S21 5G, varieghja da 47 à 990 CZK. I TV Neo QLED 154K pre-ordinati inseme cù i bonus seranu spediti da Samsung, secondu u mudellu specificu, da u 990 di marzu di u 4.

 

A serie TV Neo QLED di questu annu sò dotate di a nova fonte di luce Quantum Mini LED, chì porta a tecnulugia QLED à un novu livellu di qualità. U travagliu precisu di u screnu hè assicuratu da a tecnulugia Quantum Matrix è un putente processore d'imaghjini Neo Quantum Processor ottimizzatu direttamente per i mudelli Neo QLED. Quantum Mini LED sò solu 1/40 l'altezza di un LED regular. Invece di a tecnulugia abituale induve a luce hè spargugliata da una lente è ogni diodu hè attaccatu per separatamente, u sistema Quantum Mini LED usa microlayers sottili per un gran numaru di diodi à u stessu tempu.

A tecnulugia Quantum Matrix permette u so cuntrollu precisu separatu, perchè ùn ci hè micca sopraesposizione è l'imaghjini currisponde cumpletamente à l'intenzione di i cineasti. A tecnulugia Neo QLED permette di cuntrullà a luminosità in una prufundità di 12-bit in 4096 passi, chì allarga l'area trà u puntu più scuru è luminoso, è vede l'imaghjini in qualità HDR hè una vera sperienza. Un'altra grande parte di tuttu u sistema hè u putente processore d'imaghjini Neo Quantum Processor cù capacità eccezziunale di upscaling (cunversione di l'imaghjini à una risoluzione più alta). U prucissuri usa 16 reti neurali diffirenti cù intelligenza artificiale, soprattuttu specializate in upscaling è apprendimentu automaticu profondu, è indipendentemente da a qualità di a fonte, pò cunvertisce l'imaghjini à a risoluzione 4K, o 8K per a più alta serie di mudelli.

Più infurmazione nantu à questu avvenimentu pò esse truvata nantu à u situ web https://www.samsung.com/cz/tvs/predobjednavka/

U più lettu d'oghje

.