Chiudi annunziu

Facebook hà annunziatu eri chì avia sguassatu 1,3 miliardi di cunti falsi nantu à a so piattaforma trà uttrovi è dicembre di l'annu passatu, è chì a lotta contruinformacepiù di 35 mila persone participanu in mè. Hà dettu ancu chì avia eliminatu più di una decina di milioni di pezzi d'infurmazioni ligati à u coronavirus è i so vaccini cunnessi, chì l'esperti di salute globale anu etichettatu cum'èinformace.

Facebook hè nantu à questi informace hà sparte prima di l'ispezione da u Cumitatu di l'Energia è u Cummerciu di a Casa di Rapprisintanti di i Stati Uniti, chì hè di scopre cumu e plataforme di tecnulugia, cumpresu u giant suciale, trattanu u prublema di "falsi nutizie".

"In l'ultimi trè anni, avemu eliminatu più di un centu di rete chì mostranu un cumpurtamentu inautenticu coordinatu (CIB) da a nostra piattaforma è avemu cumunicatu i nostri sforzi à u publicu attraversu rapporti CIB", hà scrittu Facebook in u so blog.

Facebook, chì include altre rete suciale populari è e plataforme di messageria cum'è Instagram o scalza, nutatu chì parechji utilizatori pò post desinformace "in bona fede". Per impediscenu chì questu succede, dice chì hà custruitu una reta glubale di più di ottanta verificatori di fatti indipendenti chì verificanu u cuntenutu in più di 60 lingue.

U più lettu d'oghje

.